Muutoksia Nixu Corporationin johtoryhmässä: Marek Rejmer nimitetty johtoryhmään vastuualueenaan Identity and Access Management -liiketoiminta.

Nixu Oyj, Pörssitiedote 9.5.2023 klo 10.00

Marek Rejmer liittyy Nixun johtoryhmään Identity and Access Management (IAM) -liiketoiminnasta vastaavana johtajana 1. elokuuta 2023. Hän raportoi toimitusjohtaja Teemu Salmelle.

Marekilla on laaja kokemus ja menestyksekäs ura IT-alalla, jossa hän on työskennellyt useissa johtotehtävissä. Viimeisimpänä hän toimi Telia Companyn Group CIO:na ja sitä ennen Telia Swedenin tuote- ja ratkaisupäällikkönä. Hän on työskennellyt myös useita vuosia Tiedossa nimikkeellä Vice President, Enterprise Applications vastaten kansainvälisestä liiketoiminnasta ja maailmanlaajuisista toimituksista. Marekin asiantuntemus ja johtajuus lisäävät entisestään Nixun kykyä tuottaa poikkeuksellista arvoa asiakkailleen ja edistää jatkuvaa kasvua ja menestystä.

"Olen erittäin tyytyväinen, että Marek liittyy Nixun johtoryhmään. Hänen kokemuksensa identiteetti- ja käyttöoikeuspalveluiden asiakkaana toimimisesta sekä kansainvälisten IT-organisaatioiden johtamisesta antavat hänelle hyvät valmiudet IAM-liiketoimintamme johtamiseen. Marek tuo mukanaan myös kokemusta johtamisesta ja työskentelystä asiakkaiden kanssa kaikilla tasoilla", sanoo toimitusjohtaja Teemu Salmi.

”Odotan innolla työskentelyä Nixun lahjakkaan tiimin kanssa. Kyberturvallisuudesta on tulossa yhä tärkeämpää yhteiskunnillemme ja asiakkaillemme, ja uskon, että Nixulla on hyvät edellytykset kasvaa nopeasti tällä alalla", Marek Rejmer sanoo.

Teemu Salmi
teemu.salmi@nixu.com

Nixu on kyberturvayhtiö, joka on rakentanut tulevaisuutta kyberturvallisuuden keinoin jo yli kolmen vuosikymmenen ajan. Päämäärämme on kybermaailman turvaaminen. Autamme asiakkaitamme vahvistamaan liiketoiminnan sietokykyä ja saavuttamaan mielenrauhaa. Nixulla on pohjoismaiset juuret, ja työllistämme noin 400 alan parasta ammattilaista Suomessa, Ruotsissa, Alankomaissa, Tanskassa ja Romaniassa. Asiantuntijamme turvaavat maailman suurimpiin lukeutuvien organisaatioiden vaativimpia ympäristöjä kaikilla toimialoilla. Nixun osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalla.