Muutoksia Nixu Oyj:n johtoryhmässä: Pauliina Nikko-Takala nimitetty johtoryhmän jäseneksi vastuualueenaan markkinointi ja viestintä

Nixu Oyj, Pörssitiedote 18.4.2023 klo 9.00

Pauliina Nikko-Takala aloittaa Nixun johtoryhmän jäsenenä 18. huhtikuuta 2023 vastuualueenaan markkinointi ja viestintä. Hän raportoi toimitusjohtaja Teemu Salmelle. Hän on toiminut Nixun markkinointi- ja viestintäjohtajana lokakuusta 2021 alkaen. Tässä uudessa johtoryhmätason tehtävässä hän vastaa vahvan brändikuvan rakentamisesta sekä asiakaskeskeisyyden ja liiketoiminnan kasvun edistämisestä markkinoinnin- ja viestinnän keinoin.

Pauliina Nikko-Takala on kokenut markkinoinnin ja viestinnän ammattilainen, jolla on yli 20 vuoden kokemus IT-alalta. Ennen siirtymistään Nixulle hän työskenteli muun muassa IT-palveluyritys CGI:ssä ja teleyhtiö Teliassa useissa tehtävissä markkinoinnin ja viestinnän, palvelukehityksen ja kyberturvallisuuden parissa.

”Kunnianhimoisen Next Nixu -kasvustrategiamme mukaan haluamme olla toiminta-alueemme vahvin kyberturvabrändi tarjoten parhaan asiakaskokemuksen. Viestintä ja markkinointi ovat avainasemassa strategiamme toteuttamisessa. Pauliina on jo puolentoista vuoden ajan menestyksekkäästi kehittänyt markkinointiamme ja viestintäämme, joten hänen vahva osaamisensa tukee työtämme, jolla etenemme kohti tavoitteitamme”, toimitusjohtaja Teemu Salmi toteaa.

"Olen iloinen voidessani astua uuteen tehtävään Nixun johtoryhmän markkinointi- ja viestintäjohtajana. Nixu on rakentanut tulevaisuutta kyberturvallisuuden keinoin jo yli kolmen vuosikymmenen ajan ja Next Nixu -strategian mukaisesti pyrkii saavuttamaan vähintään 100 miljoonan euron liikevaihdon. Haluamme jatkossa vastata asiakkaidemme tarpeisiin yhä paremmin ja auttaa heitä vahvistamaan liiketoimintansa sietokykyä ja saavuttamaan mielenrauhaa", Pauliina Nikko-Takala sanoo.

Nixun johtoryhmä 18.4.2023 alkaen:

• Teemu Salmi, Toimitusjohtaja
  • Valtteri Peltomäki, Kaupallinen johtaja
  • Janne Kärkkäinen, Talousjohtaja
  • Björn-Erik Karlsson, Johtaja, asiantuntijapalvelut
  • Nathalie van Delden, Henkilöstöjohtaja
  • Pietari Sarjakivi, Johtaja, strategia ja yrityskaupat
  • Jan Mickos, Johtaja, hallinnoidut palvelut
  • Pauliina Nikko-Takala, Johtaja, markkinointi ja viestintä

Teemu Salmi
teemu.salmi@nixu.com

Nixu on kyberturvayhtiö, joka on rakentanut tulevaisuutta kyberturvallisuuden keinoin jo yli kolmen vuosikymmenen ajan. Päämäärämme on kybermaailman turvaaminen. Autamme asiakkaitamme vahvistamaan liiketoiminnan sietokykyä ja saavuttamaan mielenrauhaa. Nixulla on pohjoismaiset juuret, ja työllistämme noin 400 alan parasta ammattilaista Suomessa, Ruotsissa, Alankomaissa, Tanskassa ja Romaniassa. Asiantuntijamme turvaavat maailman suurimpiin lukeutuvien organisaatioiden vaativimpia ympäristöjä kaikilla toimialoilla. Nixun osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalla.