Nixu Oyj: Puolivuosikatsaus tammi–kesäkuulta 2023 torstaina 10.8.2023

Lehdistötiedote 3.8.2023 kello 17.00

Kyberturvayhtiö Nixu julkistaa puolivuosikatsauksen tammi-kesäkuulta 2023 torstaina 10.8.2023 kello 8.30. Pörssitiedote ja esitysaineistot ovat tällöin saatavilla yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.nixu.com/fi/sijoittajat.

Webcast

Koska DNV AS on helmikuussa tekemänsä julkisen käteisostotarjouksen perusteella hankkinut 98,3 prosenttia Nixu Oyj:n osakkeista, Nixu ei järjestä varsinaista tiedotustilaisuutta puolivuosikatsauksen jälkeen. Sen sijaan analyytikoille, sijoittajille ja tiedotusvälineille tarjotaan mahdollisuus kuunnella lyhyt yhteenveto tuloksesta ja esittää kysymyksiä osallistumalla torstaina 10.8.2023 kello 10.00 pidettävään englanninkieliseen webcast-lähetykseen. Kysymyksiin vastaavat toimitusjohtaja Teemu Salmi ja talousjohtaja Janne Kärkkäinen.

Osallistujia pyydetään ilmoittautumaan viimeistään keskiviikkona 9.8.2023 klo 14 mennessä sähköpostitse osoitteeseen NixuIR@nixu.com.

Janne Kärkkäinen, talousjohtaja, Nixu Oyj
Puhelin +358 40 529 4603, sähköposti: janne.karkkainen@nixu.com

Nixu on kyberturvayhtiö, joka on rakentanut tulevaisuutta kyberturvallisuuden keinoin jo yli kolmen vuosikymmenen ajan. Päämäärämme on kybermaailman turvaaminen. Autamme asiakkaitamme vahvistamaan liiketoiminnan sietokykyä ja saavuttamaan mielenrauhaa. Nixulla on pohjoismaiset juuret, ja työllistämme noin 400 alan parasta ammattilaista Suomessa, Ruotsissa, Alankomaissa, Tanskassa ja Romaniassa. Asiantuntijamme turvaavat maailman suurimpiin lukeutuvien organisaatioiden vaativimpia ympäristöjä kaikilla toimialoilla. Nixun osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalla.