Nixulle uusi rahoitussopimus

Nixu Oyj, Pörssitiedote, 6.7.2023, klo 17.00

Nixu on allekirjoittanut 5,5 miljoonan euron Cash Pool -tililimiittisopimuksen DNV Group AS:n kanssa. Lisäksi Nixun nykyiset, kolmansilta osapuolilta saadut yhteensä noin 3,9 miljoonan euron lainat, järjestellään uudelleen DNV:n tarjoamalla rahoituksella vuoden 2023 aikana. Yhtiö ei tiedota erikseen nykyisten rahoitussopimusten päättymisestä.

DNV Group AS:n määräysvallassa oleva DNV AS on aiemmin ilmoittanut hankkineensa yli 90 prosenttia kaikista Nixun liikkeeseen lasketuista ja ulkona olevista osakkeista ja osakkeiden tuottamista äänioikeuksista. Näin ollen tämän lainasopimuksen allekirjoittaminen on yhtiön ja sen lähipiirin välinen liiketoimi.

Talousjohtaja Janne Kärkkäinen
puhelin +358 40 529 4603,
sähköposti: janne.karkkainen@nixu.com

Nixu on kyberturvayhtiö, joka on rakentanut tulevaisuutta kyberturvallisuuden keinoin jo yli kolmen vuosikymmenen ajan. Päämäärämme on kybermaailman turvaaminen. Autamme asiakkaitamme vahvistamaan liiketoiminnan sietokykyä ja saavuttamaan mielenrauhaa. Nixulla on pohjoismaiset juuret, ja työllistämme noin 400 alan parasta ammattilaista Suomessa, Ruotsissa, Alankomaissa, Tanskassa ja Romaniassa. Asiantuntijamme turvaavat maailman suurimpiin lukeutuvien organisaatioiden vaativimpia ympäristöjä kaikilla toimialoilla. Nixun osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalla.