Muutoksia NoHo Partners Oyj:n johtoryhmässä

PÖRSSITIEDOTE 9.4.2019 klo 9.55

Muutoksia NoHo Partners Oyj:n johtoryhmässä

NoHo Partners Oyj:n kaupallinen johtaja ja johtoryhmän jäsen Joonas Mäkilä sekä liiketoimintajohtaja (Tapahtumat) ja johtoryhmän jäsen Elina Yrjänheikki jättävät tehtävänsä.

Mäkilä jää pois NoHo Partnersin palveluksesta henkilökohtaisista syistä ja hänen työsuhteensa päättyy 26.7.2019. Mäkilä nimitettiin kaupalliseksi johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 1.9.2018.

Yrjänheikki jää pois NoHo Partnersin johtoryhmästä 1.5.2019 alkaen ja hän siirtyy vastaamaan yhtiön uusista kehityshankkeista. Yrjänheikki nimitettiin liiketoimintajohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 1.9.2018.

- Haluan kiittää Elinaa ja Joonasta merkittävästä työstä muutosjohtamisessa Royal Ravintolat -integraation aikana. Toivotan molemmille menestystä tulevaisuuteen, sanoo NoHo Partnersin toimitusjohtaja Aku Vikström.

NoHo Partnersin johtoryhmän kokoonpanoa tiivistetään. Konsernin johtoryhmään kuuluvat 27.7.2019 alkaen seuraavat henkilöt:

Aku Vikström, toimitusjohtaja, johtoryhmän puheenjohtaja
Juha Helminen, toimitusjohtajan sijainen, kansainvälisten liiketoimintojen johtaja
Jarno Suominen, talousjohtaja
Paul Meli, liiketoimintajohtaja, Yökerhot ja viihde muu Suomi
Tero Kaikkonen, liiketoimintajohtaja, Fast Casual
Tanja Virtanen, liiketoimintajohtaja, Ruokaravintolat muu Suomi
Benjamin Gripenberg, liiketoimintajohtaja, Ruokaravintolat PK-seutu
Eemeli Nurminen, liiketoimintajohtaja, Yökerhot ja viihde PK-seutu
Perttu Pesonen, kehitysjohtaja
Anne Kokkonen, henkilöstöjohtaja

Aku Vikström, toimitusjohtaja, puh. +358 44 011 1989
Jarno Suominen, talousjohtaja, puh. +358 40 721 5655

NASDAQ Helsinki

NoHo Partners Oyj on vuonna 1996 perustettu suomalainen ravintola-alan palveluihin ja henkilöstövuokraukseen erikoistunut konserni. Vuonna 2013 ensimmäisenä suomalaisena ravintolatoimijana NASDAQ Helsinkiin listautunut pörssiyhtiö on kasvanut voimakkaasti koko historiansa ajan. Konsernin yhtiöihin kuuluu yli 200 ravintolaa Suomessa ja Tanskassa. Yhtiön tunnettuja ravintolakonsepteja ovat mm. Elite, Savoy, Teatteri, Yes Yes Yes, Stefan's Steakhouse, Palace, Löyly, Hanko Sushi ja Cock's & Cows. NoHo Partners Oyj:n vuoden 2018 liikevaihto oli 323,2 miljoonaa euroa ja käyttökate 28,4 miljoonaa euroa. Konserni työllistää sesongista riippuen noin 4 000 henkilöä kokoaikaiseksi muutettuna. NoHo Partnersin tytäryhtiö Smile Henkilöstöpalvelut Oyj työllisti tilikauden 2018 aikana noin 10 000 työntekijää.

NoHo Partners -yrityssivut: www.noho.fi
NoHo Partners -kuluttajasivustot: www.ravintola.fi ja www.royalravintolat.fi