NoHo Partners Allas Sea Poolin ravintoloitsijaksi

Ravintolayhtiö NoHo Partners on valittu Helsingin Katajanokalla sijaitsevan Allas Sea Pool -merikylpylän ravintolaoperaattoriksi. Jatkossa NoHo Partners tulee vastaamaan suositun elämyskeitaan monipuolisesta ravintola- ja anniskeluliiketoiminnasta. Toimijoiden yhteisenä tulevaisuuden tavoitteena on panostaa kaupunkikulttuurin elinvoimaisuuteen ja sen kehittämiseen.

Allas Sea Pool on urbaani hyvinvointikeskus, joka on toiminut Kauppatorin laidalla vuodesta 2016 ja kehittynyt yhdeksi Helsingin suosituimmista käyntikohteista. Altaalla on vuosittain noin 800 000 kävijää. Uinnin, saunomisen ja ravintolapalvelujen lisäksi Altaalle tulijat osallistuvat yhä useammin myös hyvinvoinnin ja kaupunkikulttuurin tapahtumiin. Altaan ympärivuotista toimintaa kehitetään yhteistyössä sen 1 000 omistajan ja 2 000 jäsenen kanssa.

NoHo Partners vastaa jatkossa Altaan ravintolapalveluista, jotka kattavat monipuolisesti ravintola-, kahvila-, terassi- sekä tapahtumatoimintaa. Sekä Allasta että NoHoa yhdistää voimakas halu uudistaa ja kehittää kaupunki- ja tapahtumakulttuuria. Yhteistyöhön ryhtyminen oli näin ollen molemmille toimijoille luontevaa. Ruoka- ja juomatarjontaa kehitetään yhteistyössä ja uusi konsepti lanseerataan myöhemmin tänä vuonna.

- Yhtenä missionamme on luoda uusia elämyksiä ja kohtaamisia kaupunkilaisille. Allas Sea Pool on yksi Helsingin kiinnostavimpia kohteita, joilla on laajempi merkitys koko keskustan elinvoimaisuudelle. Samalla tämä on yksi lippulaivahankkeitamme, kun laitamme oman panoksemme kaupunkikulttuurin ja toimialan jälleenrakentamiseen. Ymmärrämme Allas Sea Poolin merkityksen kaupunkilaisille ja tartummekin tähän haasteeseen nöyrin ja innokkain mielin, sanoo NoHo Partnersin toimitusjohtaja Aku Vikström.

- NoHo tuo mukanaan vankkaa ravintola- ja palveluosaamista sekä hyviä verkostoja Altaan ravintolatoiminnan luotsaamiseen. NoHo Partnersin valikoituminen ravintola- ja anniskelutoiminnan kumppaniksi parantaa mahdollisuuksiamme kehittää yhteistyössä Altaan monipuolista, pohjoismaiseen elämäntapaan sopivaa ruoka- ja juomakonseptia. Tarjoamme konseptia myös muihin pohjoismaisiin kaupunkeihin suunnittelemiimme Allas-hankkeisiin, toteaa Altaan emoyhtiö Nordic Urbanin toimitusjohtaja Raoul Grünstein.

Allas Sea Poolin ravintolatoiminta siirtyy NoHo Partnersille, josta tulee merikylpylän vuokralainen 1.2.2021 lähtien. Altaan ravintolahenkilöstö siirtyy vanhoina työntekijöinä uuden ravintolaoperoijan palvelukseen.

Aku Vikström, toimitusjohtaja, NoHo Partners Oyj
Puh. +358 44 011 1989