NoHo Partners Oyj:n hallitus päätti suunnatusta maksuttomasta osakeannista yhtiön avainhenkilöille osakepalkkiojärjestelmän perusteella

PÖRSSITIEDOTE 3.5.2023 klo 17:00

NoHo Partners Oyj:n hallitus on 3.5.2023 päättänyt suunnatusta maksuttomasta osakeannista yhtiön avainhenkilöille osakepalkkiojärjestelmän kolmannelta ansaintajaksolta 1.12.2021-31.3.2023 ansaitun palkkion maksamiseksi. Osakeantipäätös on tehty varsinaisen yhtiökokouksen 19.4.2023 antaman valtuutuksen nojalla. Avainhenkilöille suunnatusta pitkän aikavälin osakepalkkiojärjestelmästä on tiedotettu 30.11.2018 julkaistulla pörssitiedotteella sekä yhtiön internetsivuilla.

Osakeannissa päätettiin antaa yhteensä 106 877 yhtiön uutta osaketta vastikkeetta osakepalkkiojärjestelmään kuuluville 8 avainhenkilölle. Uusien osakkeiden antamisen myötä NoHo Partners Oyj:n osakkeiden lukumäärä nousee 20 806 678 osakkeeseen.

Uudet osakkeet on tarkoitus rekisteröidä kaupparekisteriin arviolta 8.5.2023. Uudet osakkeet on tarkoitus ottaa julkisen kaupankäynnin kohteeksi Nasdaq Helsinki Oy:n pörssilistalle mahdollisimman pian osakkeiden rekisteröimisen jälkeen.

Aku Vikström, toimitusjohtaja, NoHo Partners Oyj, puh. +358 44 235 7817
Jarno Suominen, varatoimitusjohtaja, toimitusjohtajan sijainen, NoHo Partners Oyj, puh. +358 40 721 5655

NoHo Partners Oyj on vuonna 1996 perustettu suomalainen ravintola-alan palveluihin erikoistunut konserni. Vuonna 2013 ensimmäisenä suomalaisena ravintolatoimijana Nasdaq Helsinkiin listautunut pörssiyhtiö on kasvanut voimakkaasti koko historiansa ajan. Konsernin yhtiöihin kuuluu noin 250 ravintolaa Suomessa, Tanskassa ja Norjassa. Yhtiön tunnettuja ravintolakonsepteja ovat mm. Elite, Savoy, Teatteri, Sea Horse, Stefan’s Steakhouse, Palace, Löyly, Hanko Aasia, Friends & Brgrs, Campingen ja Cock’s & Cows. Konserni työllistää sesongista riippuen noin 2 300 henkilöä kokoaikaiseksi muutettuna. Yhtiö tavoittelee 400 miljoonan euron liikevaihtoa vuoden 2024 loppuun mennessä. Yhtiön visiona on olla Pohjois-Euroopan johtava ravintolayhtiö.