NoHo Partners Oyj:n tilinpäätös, toimintakertomus, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkitsemisraportti 2020 julkaistu

PÖRSSITIEDOTE 17.3.2021 klo 9.15

NoHo Partners Oyj:n tilinpäätös ja toimintakertomus, tilintarkastuskertomus, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkitsemisraportti 31.12.2020 päättyneeltä tilikaudelta on julkaistu tänään 17.3.2021.

Asiakirjat ovat pdf-tiedostoina tämän tiedotteen liitteinä sekä julkaistu konsernin internetsivuilla osoitteessa www.noho.fi suomeksi ja englanniksi.

Tilinpäätös, toimintakertomus ja tilintarkastuskertomus 2020 on luettavissa osoitteessa:

Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2020 on luettavissa osoitteessa:

Palkitsemisraportti 2020 on luettavissa osoitteessa:

Aku Vikström, toimitusjohtaja, NoHo Partners Oyj, puh. +358 50 576 1609
Jarno Suominen, varatoimitusjohtaja, toimitusjohtajan sijainen, NoHo Partners Oyj, puh. +358 40 721 5655

NoHo Partners Oyj on vuonna 1996 perustettu suomalainen ravintola-alan palveluihin erikoistunut konserni. Vuonna 2013 ensimmäisenä suomalaisena ravintolatoimijana NASDAQ Helsinkiin listautunut pörssiyhtiö on kasvanut voimakkaasti koko historiansa ajan. Konsernin yhtiöihin kuuluu noin 250 ravintolaa Suomessa, Tanskassa ja Norjassa. Yhtiön tunnettuja ravintolakonsepteja ovat mm.
Elite, Savoy, Teatteri, Yes Yes Yes, Stefan’s Steakhouse, Palace, Löyly, Hanko Sushi, Friends & Brgrs ja Cock’s & Cows. Konserni työllistää sesongista riippuen noin 2 100 henkilöä kokoaikaiseksi muutettuna. Yhtiön visiona on olla Pohjois-Euroopan merkittävin ravintolayhtiö. www.noho.fi