NoHo Partners Oyj:n uudet osakkeet on rekisteröity kaupparekisteriin ja Euroclear Finland Oy:n ylläpitämään arvo-osuusjärjestelmään

NoHo Partners Oyj, Pörssitiedote 4.3.2024 klo 10.40

NoHo Partners Oyj:n hallitus on 28.2.2024 päättänyt suunnatusta maksuttomasta osakeannista yhtiön toimitusjohtajalle ja varatoimitusjohtajalle osakepalkkiojärjestelmän kolmannelta 31.3.2023 päättyneeltä ansaintajaksolta ansaitun viivästetyn palkkion maksamiseksi. Suunnatusta maksuttomasta osakeannista on tiedotettu 28.2.2024 julkaistulla pörssitiedotteella.

NoHo Partners Oyj:n suunnatussa maksuttomassa osakeannissa annetut 34 037 yhtiön uutta osaketta on rekisteröity 4.3.2024 kaupparekisteriin ja liitetty Euroclear Finland Oy:n ylläpitämään arvo-osuusjärjestelmään. Uusien osakkeiden rekisteröinnin myötä NoHo Partners Oyj:n osakkeiden kokonaismäärä on 21 009 715 osaketta. Uudet osakkeet on tarkoitus ottaa julkisen kaupankäynnin kohteeksi Nasdaq Helsinki Oy:n pörssilistalla arviolta 8.3.2024.

Jarno Vilponen, talousjohtaja, puh. 040 721 9376

NoHo Partners Oyj on vuonna 1996 perustettu suomalainen ravintola-alan palveluihin erikoistunut konserni ja pohjoiseurooppalaisen ravintolamarkkinan luova uudistaja. Vuonna 2013 ensimmäisenä suomalaisena ravintolatoimijana Nasdaq Helsinkiin listautunut yhtiö on kasvanut voimakkaasti koko historiansa ajan.

Konsernin yhtiöihin kuuluu noin 300 ravintolaa Suomessa, Tanskassa, Norjassa ja Sveitsissä. Tunnettuja ravintolakonsepteja ovat mm. Elite, Savoy, Teatteri, Sea Horse, Stefan’s Steakhouse, Palace, Löyly, Friends & Brgrs, Campingen, Cock’s & Cows ja Holy Cow!. NoHo Partners työllistää sesongista riippuen noin 2 800 henkilöä kokoaikaiseksi muutettuna, ja yhtiön liikevaihto vuonna 2023 oli n. 370 miljoonaa euroa. NoHo Partnersin visiona on olla Pohjois-Euroopan johtava ravintolayhtiö. Lisätietoja osoitteessa noho.fi.