NoHo Partners Oyj:n uudet osakkeet rekisteröity kaupparekisteriin ja kaupankäynti uusilla osakkeilla alkaa arviolta 9.4.2020

PÖRSSITIEDOTE 8.4.2020 klo 9.00

NoHo Partners Oyj tiedotti 12.2.2020 suunnatusta osakeannista, jonka mukaisesti merkityt 144 983 uutta osaketta on rekisteröity kaupparekisteriin tänään 8.4.2020.

NoHo Partners Oyj:n osakkeiden kokonaismäärä uusien osakkeiden rekisteröinnin jälkeen on 19 153 673 osaketta. Uudet osakkeet tuottavat osakkeenomistajan oikeudet niiden rekisteröintipäivästä lukien.

Osakeannissa liikkeeseen lasketut osakkeet otetaan kaupankäynnin kohteeksi Nasdaq Helsinki Oy:n pörssilistalla arviolta 9.4.2020.

Aku Vikström, toimitusjohtaja, NoHo Partners Oyj, puh. +358 50 524 9445
Jarno Suominen, varatoimitusjohtaja, toimitusjohtajan sijainen, NoHo Partners Oyj, puh. +358 40 721 5655

NoHo Partners Oyj on vuonna 1996 perustettu suomalainen ravintola-alan palveluihin erikoistunut konserni. Vuonna 2013 ensimmäisenä suomalaisena ravintolatoimijana NASDAQ Helsinkiin listautunut pörssiyhtiö on kasvanut voimakkaasti koko historiansa ajan. Konsernin yhtiöihin kuuluu noin 250 ravintolaa Suomessa, Tanskassa ja Norjassa. Yhtiön tunnettuja ravintolakonsepteja ovat mm. Elite, Savoy, Teatteri, Yes Yes Yes, Stefan’s Steakhouse, Palace, Löyly, Hanko Sushi ja Cock's & Cows. NoHo Partners Oyj:n vuoden 2019 liikevaihto oli 272,8 miljoonaa euroa ja liikevoitto 30,6 miljoonaa euroa. Konserni työllistää sesongista riippuen noin 2 100 henkilöä kokoaikaiseksi muutettuna.

NoHo Partners -yrityssivut: www.noho.fi
NoHo Partners -kuluttajasivusto: www.ravintola.fi