Surf House Helsinki osaksi NoHo Partnersia

SIJOITTAJAUUTINEN 17.11.2023 klo 8.00

Surf House Helsinki osaksi NoHo Partnersia

Surf House Helsingin liiketoiminta ja työntekijät siirtyvät osaksi NoHo Partners -konsernia 1.12.2023 alkaen. Surf House on sisäsurffauskeskus, joka on saavuttanut nopeassa ajassa suosionsa yhtenä Helsingin halutuimpana yritystapahtuma- ja elämyskeskuksena. Surf House Helsinki sijaitsee Triplan kauppakeskuksessa Pasilassa 1000 neliön viihdekeskuksessa, jossa on mahdollista järjestää jopa 500 henkilön yksityistilaisuuksia.

”Uskomme vahvasti viihde- ja elämysliiketoiminnan kasvuun kuluttajien etsiessä uusia liikkumisen muotoja ja kokemuksia. Surf House Helsinki on konseptinsa todistanut erinomainen lisä viihde-portfolioomme ja nyt toteutetulla järjestelyllä uskomme pystyvämme kehittämään Surf Housen tarjontaa entisestään, sekä myös tarjoamaan yritysasiakkaillemme täysin uuden ulottuvuuden tarjontaamme. Surf Housella on osaava ja ammattitaitoinen henkilökunta, jonka toivotamme tervetulleeksi osaksi NoHo-perhettä” kommentoi NoHo Partners Oyj:n toimitusjohtaja Aku Vikström.

”Olen iloinen asiakkaidemme ja henkilökuntamme puolesta nyt toteutetusta järjestelystä. Elämyskonseptin perustajayhtiö Surf House Finland Oy Ltd keskittyy jatkossa uusien kohteiden rakentamiseen ulkomaille, ja NoHo Partners tuo mukanaan vankkaa ravintola- ja viihdealan osaamista sekä mahdollisuuksia laajentaa liiketoimintaa tulevaisuudessa.” kertoo Surf House Finland Oy Ltd:n toimitusjohtaja Janne Miikkulainen.

Aku Vikström, toimitusjohtaja, NoHo Partners Oyj, +358 44 235 7817

NoHo Partners Oyj on vuonna 1996 perustettu suomalainen ravintola-alan palveluihin erikoistunut konserni. Vuonna 2013 ensimmäisenä suomalaisena ravintolatoimijana Nasdaq Helsinkiin listautunut pörssiyhtiö on kasvanut voimakkaasti koko historiansa ajan. Konsernin yhtiöihin kuuluu noin 300 ravintolaa Suomessa, Tanskassa, Norjassa, Sveitsissä ja Ruotsissa. Yhtiön tunnettuja ravintolakonsepteja ovat mm. Elite, Savoy, Teatteri, Sea Horse, Stefan’s Steakhouse, Palace, Löyly, Friends & Brgrs, Campingen, Cock’s & Cows ja Holy Cow!. Konserni työllistää sesongista riippuen noin 2 800 henkilöä kokoaikaiseksi muutettuna. Yhtiö tavoittelee 400 miljoonan euron liikevaihtoa vuoden 2024 loppuun mennessä. Yhtiön visiona on olla Pohjois-Euroopan johtava ravintolayhtiö.