Nokian Renkaat julkaisi ensimmäistä kertaa vuosikertomuksensa myös iPad-versiona

Monipuolinen Ipad-versio vuosikertomuksesta 2010 on ladattavissa osoitteessa: http://itunes.apple.com/us/app/nokian-renkaat-vuosikertomus/id429872246?mt=8

Ipad-versiossa ja laajassa verkkovuosikertomuksessa on tilinpäätös- ja toimintakertomusaineiston ohella tärkeässä osassa videot, joissa esitellään yhtiön uusimpia tuotteita, materiaalikehityksen haasteita ja tulevaisuuden teknologiaa.

Tutustu verkkovuosikertomukseen 2010: http://vuosikertomus2010.nokianrenkaat.fi/

Nokian Renkaat keskittyy ainoana rengasvalmistajana maailmassa tuotteisiin ja palveluihin, jotka helpottavat ihmisten turvallista liikkumista pohjoisissa olosuhteissa. Innovatiivisia renkaita henkilö- ja kuorma-autoihin sekä raskaisiin työkoneisiin markkinoidaan pääosin alueilla, joissa on lunta, metsää ja vuodenaikojen vaihtelusta johtuvat vaativat ajo-olosuhteet. Yhtiö kehittää tuotteitaan tavoitteenaan kestävä turvallisuus ja ympäristöystävällisyys tuotteen koko elinkaaren ajan. Nokian Renkaat omistaa Vianor-rengasketjun, johon kuuluu yli 700 myyntipistettä 20 maassa. Yhtiön liikevaihto vuonna 2010 oli noin 1 058 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä 3.500. Nokian Renkaiden osake on listattu NASDAQ OMX Helsingissä. Lisätietoja www.nokiantyres.com