Nokian Renkaat FinnMETKOssa – tarjolla ennätysmäärä uutuuksia ja mielenrauhaa metsästä maantielle

Nokian Raskaat Renkaat, Nokia, 29. elokuuta 2018 – Kun tavara ja ihmiset liikkuvat, metsää korjataan tai maata siirretään, 120-vuotias Nokian Renkaat on työssä mukana. FinnMETKO 2018 -messuille kokoamamme tuotevalikoima osoittaa laajasti, miten jatkuva ja käyttäjiä kuunteleva kehitystyö näkyy renkaiden käyttäjälle parantuneena turvallisuutena, taloudellisuutena ja ympäristöystävällisyytenä – sanalla sanoen mielenrauhana.

FinnMETKO 2018 -tapahtuma kerää jälleen edustavan kattauksen konealan yrityksiä Jämsään. Nokian Renkaiden osastolla #38 on Suomen ensiesittelyssä niin ennätysmäärä tuoteuutuuksia eri loppukäyttösegmenteille kuin kiinnostavia ajoneuvojakin:

Nokian Tractor King
Nokian Tractor King on uusi laadusta tinkimätön rengas vaikeimpiin olosuhteisiin niin metsässä, maansiirrossa kuin tienrakennuksessakin käytettäviin traktoreihin. Aivan uutta teknologiaa pidoltaan ja kestävyydeltään edustavan renkaan runko on lujuudeltaan verrattavissa maansiirtorenkaisiin. Sarjan suurimmat mallit ovat myös massiivisimpia koskaan valmistamiamme renkaita. Osastollamme pääset näkemään renkaat myös jättikokoisen Valtran S-sarjan traktorin alla.

Nokian R-Truck -tuotesarja
Toinen uutuus on sarja kuorma-autonrenkaita vaativaan on/off-road-käyttöön esimerkiksi maansiirto- ja metsätyömailla ympäri vuoden. Sarjassa on kolme tuotetta: vetorengas Nokian R-Truck Drive, ohjausakselin rengas Nokian R-Truck Steer sekä perävaunuun optimoitu Nokian R-Truck Trailer. Kaikki sarjan renkaat on suunniteltu toisaalta mukavaan ja äänettömään maantieajoon, toisaalta pitämään monenlaisilla pehmeillä pinnoilla.

Nokian Hakkapeliitta Truck T
Ankarimpiin talviolosuhteisiin suunniteltu Nokian Hakkapeliitta Truck -tuotesarja on saanut täydennyksekseen perävaunuille tarkoitetun Hakkapeliitta Truck T -mallin. Uutuus jatkaa sarjan tavoitetta tarjota parasta mahdollista pitoa ja kestävyyttä pienten teiden puukuljetuksissa ja muissa vaativissa talviolosuhteissa.

Nokian MPT Agile 2
Messuilla ensiesittelynsä saa myös Nokian MPT Agile 2 -maastoajoneuvorengas. Yhteistyössä Puolustusvoimien kanssa kehitetyssä uutuudessa erityistä huomiota on kiinnitetty ohjattavuuteen ja puolustuskäytön asettamiin vaatimuksiin. Rengasuutuus on näyttävästi esillä modulaarisen Patria AMV -panssaroidun pyöräajoneuvon alla.

Valtran ja Nokian Renkaiden ennätystraktori
Edellisen talvinopeusennätyksen (130,165 km/h) jatkoksi tuotteillamme rengastettu Valtran kuskiton traktori rikkoi ennätyksiä aivan uudessa lajissa: lumen aurauksessa! Tule osastollemme katsomaan traktoria, jolla ennätys tehtiin. Lue lisää osoitteesta www.nokiantyres.com/snowrace niin tiedät myös, miten osastollamme torstaina 30.8. vieraileva Marcus Grönholm liittyy ennätykseen.

Tapahtuma:
FinnMETKO 2018, 30.8.–1.9.2018, Jämsä

Lisätietoja ja kuvia uutuustuotteista:
Nokian Tractor King -lehdistömateriaali: www.nokiantyres.com/tractorkingPR
Nokian Tractor King -kampanjasivu: www.nokiantyres.com/tractorking
Nokian R-Truck -lehdistömateriaali: www.nokiantyres.com/r-truckPR
Nokian R-Truck -kampanjasivu: www.nokiantyres.com/r-truck
Nokian Hakkapeliitta Truck T -lehdistömateriaali: www.nokiantyres.com/hakkapeliittatrucktPR
Nokian MPT Agile 2 -lehdistömateriaali: www.nokiantyres.com/mptagile2PR

Toni Silfverberg, Head of Sales & Marketing, Nokian Raskaat Renkaat Oy, toni.silfverberg@nokiantyres.com, puh. +358 10 401 7854

www.nokiantyres.com/heavy

Twitter I YouTube I Facebook I LinkedIn I Instagram