Nokian Renkaat Oyj: Anna Hyvönen lähtee yhtiöstä

Nokian Renkaat Oyj Lehdistötiedote 2.10.2024 klo 9.30

Anna Hyvönen (Johtaja, Henkilöautonrenkaat ja Vianor) on päättänyt jäädä pois Nokian Renkaiden palveluksesta. Hyvönen jatkaa yhtiön palveluksessa heinäkuuhun 2025 saakka.

“Haluan kiittää Annaa hänen panoksestaan Nokian Renkaille, ensin Vianorin johtajana vuodesta 2016, ja nyt lopussa sekä Henkilöautonrenkaiden että Vianorin johtajana. Anna on tehnyt erinomaista työtä haastavassa markkinatilanteessa, rakentaen Nokian Renkaiden tulevaisuuden menestystä. Vaikka yhteistä aikaa on vielä jäljellä, toivotamme hänelle kaikkea hyvää jatkossa”, sanoo Jukka Moisio, Nokian Renkaiden toimitusjohtaja.

Päivi Antola, johtaja, viestintä, sijoittajasuhteet ja brändi, puh. 010 401 7327
media@nokiantyres.com
IR@nokiantyres.com

Nokian Renkaiden tarkoitus on tehdä maailmasta turvallisempi keksimällä rengas ja sen valmistaminen aina uudelleen - turvallisempi paikka ajaa, elää ja tehdä töitä, nyt ja tulevaisuudessa. Pohjoisen perintömme innoittamana valmistamme korkealaatuisia renkaita henkilöautoihin, kuorma-autoihin ja raskaisiin työkoneisiin pitäen vastuullisuuden kaiken toimintamme ytimessä. Vianor-ketjumme on erikoistunut autonhuoltoon ja rengaspalveluihin. Meitä on noin 3,400 asiantuntijaa, ja liikevaihtomme oli noin 1,2 miljardia euroa vuonna 2023. Yhdessä johdamme maailmaa kohti älykkäämpää ajamista, joka palvelee sekä ihmisiä että yrityksiä. Nokian Renkaat on listattu Nasdaq Helsinkiin. Lisätietoa: https://yritys.nokianrenkaat.fi/