Nokian Renkaat Oyj:n hallituksen järjestäytymiskokouksen päätöksiä

Nokian Renkaat Oyj Pörssitiedote 30.3.2021 klo 17.00

Nokian Renkaat Oyj:n hallitus valitsi tänään järjestäytymiskokouksessaan hallituksen henkilöstö- ja palkitsemisvaliokunnan ja tarkastusvaliokunnan jäsenet.

Hallitus valitsi henkilöstö- ja palkitsemisvaliokunnan puheenjohtajaksi Veronica Lindholmin ja jäseniksi Jukka Hienosen ja Pekka Vauramon.

Lisäksi hallitus valitsi tarkastusvaliokunnan puheenjohtajaksi Raimo Lindin ja jäseniksi Heikki Allosen, Inka Meron ja Jouko Pölösen.

Hallitus on arvioinut jäsentensä riippumattomuuden ja todennut, että kaikki hallituksen jäsenet ovat riippumattomia sekä yhtiöstä että sen merkittävistä osakkeenomistajista.

Päivi Antola
Konserniviestintä- ja sijoittajasuhdejohtaja

Sijoittajasuhteet:

ir@nokiantyres.com, puh. +358 10 401 7581

Mediatiedustelut:
media@nokiantyres.com, puh. +358 10 401 7912

Jakelu: Nasdaq Helsinki, media ja www.nokianrenkaat.fi

Nokian Renkaat kehittää ja valmistaa premium-renkaita ihmisille, jotka arvostavat turvallisuutta ja vastuullisuutta. Pohjoisen perintömme innoittamana valmistamme henkilöautoihin, kuorma-autoihin ja raskaisiin työkoneisiin innovatiivisia tuotteita, jotka tarjoavat mielenrauhaa kaikissa olosuhteissa. Vianor-ketjumme on erikoistunut autonhuoltoon ja rengaspalveluihin. Vuonna 2020 yhtiömme liikevaihto oli noin 1,3 miljardia euroa ja henkilöstömäärä noin 4 600. Nokian Renkaat on listattu Nasdaq Helsinkiin. Lisätietoja: www.nokianrenkaat.fi.