Nokian Renkaat vaihtaa kaupankäyntitunnusta, uusi tunnus TYRES 20.5.2019 alkaen

Nokian Renkaat Oyj Pörssitiedote 16.5.2019 klo 9.00

Nokian Renkaat Oyj vaihtaa kaupankäyntitunnuksensa (osaketunnus) Nasdaq Helsingissä. Uusi kaupankäyntitunnus on TYRES. Muutos tulee voimaan pörssin avautuessa maanantaina 20.5.2019. Nokian Renkaiden nykyinen kaupankäyntitunnus on NRE1V.

Osaketiedot 20.5.2019 alkaen:
Yhtiön nimi: Nokian Renkaat Oyj
Uusi kaupankäyntitunnus: TYRES
ISIN: FI0009005318

Päivi Antola
Viestintä- ja sijoittajasuhdejohtaja

Jakelu: Nasdaq Helsinki Oy, media ja www.nokiantyres.com

Nokian Renkaat kehittää ja valmistaa premium-renkaita ihmisille, jotka arvostavat turvallisuutta ja vastuullisuutta. Pohjoisen perintömme innoittamana valmistamme henkilöautoihin, kuorma-autoihin ja raskaisiin työkoneisiin innovatiivisia tuotteita, jotka tarjoavat mielenrauhaa kaikissa olosuhteissa. Vianor-ketjumme on erikoistunut autonhuoltoon ja rengaspalveluihin. Vuonna 2018 yhtiömme liikevaihto oli noin 1,6 miljardia euroa ja henkilöstömäärä noin 4 800. Nokian Renkaat on listattu Nasdaq Helsinkiin. Lisätietoja: www.nokianrenkaat.fi.