Nimityksiä Henki- ja eläkevakuutuksessa ja Markets-toiminnossa

Nimityksiä Henki- ja eläkevakuutuksessa ja Markets-toiminnossa Nordea ja Christiania Bank og Kreditkasse jatkavat yhdistymisprosessia julkaisemalla uusia nimityksiä Nordea ja Christiania Bank og Kreditkasse ilmoittivat ensimmäisistä johtotason nimityksistä marraskuussa. Liiketoiminta-alueille ja konsernin keskitettyihin yksiköihin nimitettiin lisää henkilöitä Norjan hallituksen myönnettyä toimiluvan Nordealle. Prosessi jatkuu nyt nimityksillä Markets- toiminnossa ja Henki- ja eläkevakuutuksen liiketoiminta-alueella. Nimitykset tulevat voimaan 1. tammikuuta 2001. Henki- ja eläkevakuutus Norjalaisille yhtiöille Vesta Liv, Vesta Link, K-Fondsforsikring ja Norske Liv on nimitetty yhteinen johto, joka vastaa näiden yhtiöiden yhdistämisestä Nordeaan. Nimityksiä: Jørund Vandvik, johtaja, henkivakuutus ja sijoitussidonnaiset vakuutukset, Norja Ole-Wilhelm Meyer, johtaja, Private Market Asgeir Sveen, johtaja, Corporate Market Erling Falk, johtaja, Insurance Techniques Markets Nimityksiä: Jan Pollestad, myyntijohtaja, Norja Morten Tysnes, johtaja, Global FX Trading Lisätietoja: Ib Mardahl-Hansen, johtaja, Henki- ja eläkevakuutus, +45 44 20 30 10 Peter Nyegaard, johtaja, Markets , +45 33 33 60 02 Lauri Peltola, konserniviestintä, (09) 165 42324 Erik Evrén, konserniviestintä, +46 8 614 8611 Kjell Flø, konserniviestintä, +47 22 48 50 24 Anne Thommesen, konserniviestintä, +45 33 33 12 35 ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.bitonline.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.bit.se/bitonline/2000/12/22/20001222BIT01080/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/12/22/20001222BIT01080/bit0002.pdf