Nordea avaa uuden kassakonttorin Helsingin Pasilaan

Nordea avaa 10. kesäkuuta Helsingin Pasilaan uuden konttorin, joka palvelee kassa-asioissa ilman ajanvarausta. Konttori on avoinna maanantaista perjantaihin klo 10–16.30. Konttori sijaitsee erinomaisten kulkuyhteyksien varrella kauppakeskus Triplan välittömässä läheisyydessä. Samassa yhteydessä Annankadun kassakonttori suljetaan 7. kesäkuuta.

Pasilaan avattavassa uudessa kassakonttorissa Nordean asiakkaat voivat jatkossa nostaa ja tallettaa käteistä sekä maksaa laskuja. Annankadun toimipisteen tilat ovat olleet konttorikäytössä vuodesta 2019, ja nyt on aika päivittää asiointitilat tämän päivän vaatimuksia vastaaviksi.

”Toivotamme asiakkaamme lämpimästi tervetulleiksi uusiin tiloihimme. Pasilan konttoriin pääsee kätevästi, tulipa paikalle sitten raitiovaunulla, bussilla tai junalla. Kauppakeskus Triplasta konttoriin on vain muutaman minuutin kävelymatka. Haluamme tarjota asiakkaillemme mahdollisimman sujuvan palvelukokemuksen, ja tilavat ja modernit uudet tilat mahdollistavat tämän”, Nordean Helsingin toimipaikanjohtaja Jukka Vänskä kertoo.

Päivittäisiä pankkiasioita voi konttoriasioinnin lisäksi hoitaa monilla muilla tavoin. Tapoja hoitaa päivittäispalveluita ovat muun muassa käteisautomaatit, maksupalvelu, suoraveloitus, e-lasku, verkko- ja mobiilipankki sekä Nordea Asiakaspalvelu. Käteistä voi lisäksi nostaa helposti ja turvallisesti ostosten yhteydessä pankkikortilla yli viidestä tuhannesta R-kioskin, Tokmannin ja K-kaupan pisteestä Suomessa.

Digitaalisissa itsepalvelukanavissa sujuvan palvelun mahdollistavan e-tunnisteen ja Nordea ID -sovelluksen aktivointi onnistuu ilman ajanvarausta muissa pääkaupunkiseudun päivittäispalvelukonttoreissa.

10. kesäkuuta 2024 avattavan Pasilan konttorin osoite on Ratavartijankatu 3, 00520 Helsinki (sisäänkäynti Ratapihantien puolelta).

Lisätietoja:
Nordean viestintä, 09 4245 1006 tai media@nordea.fi

Nordea on yleispankki, joka on koko 200-vuotisen historiansa ajan tukenut Pohjoismaiden talouksia ja niiden kasvua. Autamme toteuttamaan unelmia ja arjen toiveita sekä edistämme yhteistä hyvää. Autamme joka päivä asiakkaitamme suunnittelemaan talouttaan, tarjoamme alan parhaan monikanavaisen asiakaskokemuksen ja edistämme kestävää muutosta. Nordean osake noteerataan Nasdaqin pörsseissä Helsingissä, Kööpenhaminassa ja Tukholmassa. Lue lisää meistä osoitteessa nordea.com.