Nordea Bank Polska sai palkinnon sähköisistä pankkipalveluistaan

Nordea Bank Polska sai palkinnon sähköisistä pankkipalveluistaan Nordean sähköisen pankkipalvelun konsepti, joka vietiin Puolan markkinoille viime lokakuussa, toi Nordea Bank Polskalle maan arvostetuimman tietoteknisen palkinnon. Puolan kansallinen kauppakamari nimesi Nordea Bank Polskan Gdanskin konttorin palvelultaan maan ystävällisimmäksi konttoriksi. Puolalaiset tietoteknisen alan lehdet PCkurier ja Telenetforum pyysivät asiantuntijoita ja toimittajia valitsemaan vuotuisen SIR 2001 -palkinnon voittajan. Nordea Bank Polskassa uusi tietojärjestelmä otettiin käyttöön kaikkialla toiminnassa vuoden 2001 aikana. Sähköiset pankkipalvelut otettiin käyttöön vasta viime lokakuussa. Nordea on aikaisemmin saanut tunnustusta sähköisten pankkipalveluiden markkinajohtajana. Konserni on voittanut myös brittiläisen The Banker -lehden palkinnon parhaasta online-liiketoiminnan strategiasta kahtena vuonna peräkkäin. Puolan kansallinen kauppakamari, puolalais-amerikkalainen pienten ja keskisuurten yritysten konsultointirahasto ja Varsovan pankki- instituutti antoivat Nordea Bank Polskan Gdanskin konttorille palkinnon ystävällisimmästä pankkipalvelusta. - Tuntuu hyvältä, kun henkilöstömme työ ja investointimme saavat tunnustusta, sanoo Baltian maiden ja Puolan aluepankin johtaja Thomas Neckmar. - Erityisen hyvältä se tuntuu nyt, kun meillä on toimipaikka useimmissa suurissa Puolan kaupungeissa ja kun pyrimme jatkuvasti parantamaan pohjoismaisille ja puolalaisille asiakkaillemme tarjoamiamme palveluita, Neckmar toteaa. Lisätietoja: Thomas Neckmar, Baltian maiden ja Puolan aluepankin johtaja, +46 8 614 7930 Lena Höglund Rosén, konserniviestintä, +46 8 614 6552 Liisa Laine, konserniviestintä, (09) 165 42655 ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/01/21/20020121BIT00360/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/01/21/20020121BIT00360/bit0001.pdf