• Nordea/

Nordea pääyhteistyökumppanina Suomeen rantautuvassa Remppa vai muutto -ohjelmaformaatissa

Nordea tuo elokuussa kansainvälisesti suositun Remppa vai muutto -ohjelmaformaatin Suomeen yhdessä Sanoma-mediakonsernin kanssa. Sarjan jokaisessa jaksossa yksi perhe pääsee toteuttamaan asumisen unelmiaan. Nordea on ohjelman pääyhteistyökumppani ja tuottaa suoratoistopalvelu Ruutuun minisarjan, jossa Nordean ammattilaiset antavat vinkkejä kodin unelmien rahoittamiseen sekä oman taloudellisen hyvinvoinnin varmistamiseen.

Ensimmäistä kertaa kansainvälisen Remppa vai muutto -formaatin historiassa ohjelman pääyhteistyökumppanina on pankki.

”Tämän yhteistyön myötä ohjelman ohessa tullaankin nyt miettimään myös sitä, kuinka omat asumisen unelmat voi rahoittaa – ohjelmaformaatin kansainvälisessä versiossa raha on aiemmin ilmaantunut tavallaan ”tyhjästä”, kertoo Nordean toimipaikanjohtaja ja ohjelman minisarjassa esiintyvä Johanna Julin.

Ajankohtaisia vinkkejä oman kodin ostosta haaveileville

Asuntomarkkinat käyvät tällä hetkellä kuumina Suomessa. Remppa vai muutto Suomi -ohjelma on hyvin ajankohtainen, sillä sen konseptiin kuuluu vahvasti omien asuntounelmien rahoittamiseen liittyvät kysymykset. Asuntokaupoilla ihmisiä saattaa mietityttää asuntolainaan ja mahdolliseen remonttiin liittyvät kustannukset, joihin sarja tarjoaa mukavasti tärppejä.

Ohjelman pääyhteistyökumppanina Nordea tuottaa suoratoistapalvelu Ruutuun ”Remppa vai muutto Suomi: kohti unelmakotia” -minisarjan. Tämä minisarja koostuu kymmenestä noin 10-minuuttisesta jaksosta, joissa annetaan katsojille oman kodin rahoitukseen liittyviä vinkkejä sekä käydään läpi edellisten jaksojen teemoja.

Minisarjan juontajina toimivat Radio Suomipopin keskipäivästä sekä Syke-sarjasta tuttu näyttelijä ja radiojuontaja Janne Saarinen ja Nordean Johanna Julin.

"Remppa vai muutto Suomi: kohti unelmakotia" -ohjelma on katsottavissa Nelosen Ruutu-palvelussa 26.8.2021 alkaen.

Lisätietoja:

Johanna Julin, Itäisen Helsingin toimipaikanjohtaja, p. 050 343 5277, johanna.julin@nordea.com

Nordean viestintä, p. 09 4245 1006, media@nordea.fi

Nordea on pohjoismainen yleispankki. Olemme auttaneet asiakkaitamme toteuttamaan unelmiaan jo 200 vuoden ajan. Haluamme olla vahva ja henkilökohtainen kumppani raha-asioissa ja tarjota merkityksellisiä palveluita sekä asiakkaillemme että yhteiskunnille, joissa toimimme. Nordean osake noteerataan Nasdaqin pörsseissä Helsingissä, Kööpenhaminassa ja Tukholmassa. Lue lisää osoitteessa nordea.com.

Avainsanat: