Nordea Securities - ArosMaizelsin uusi nimi

Nordea Securities - ArosMaizelsin uusi nimi Unidanmarkin ja MeritaNordbankenin fuusiosta alkaen yhdistettyä Investment Banking -toimintaa on markkinoitu ArosMaizels-nimellä. Christiania Bank og Kreditkassen mukaantulon ja Nordea-brandin luomisen jälkeen on nyt päätetty, että Investment Banking tulee olemaan keskeisellä sijalla Nordea-brandin tulevassa kehityksessä. Nordean Investment Banking -toimintaa tullaan jatkamaan Nordea Securities-nimellä. Juridiset yksiköt ovat muuttamassa nimiään. ArosMaizels AB Ruotsissa on jo muuttanut nimensä Nordea Securities ABksi. ArosMaizels Corporate Finance Oy ja ArosMaizels Oyj ovat ottaneet käyttöön nimet Nordea Securities Corporate Finance Oy ja Nordea Securities Oyj. ArosMaizels-nimeä tullaan käyttämään kunnes siirtymävaihe ja juridisten nimien rekisteröinti on saatu päätökseen. Nordea Securities -nimi arvioidaan otettavan käyttöön kaikissa maissa 7. toukokuuta kuluvana vuonna. Lisätietoja: Tom Ruud Puh. + 46 8 407 90 00 Gert Aage Nielsen Puh. + 46 8 407 90 00 ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.bitonline.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.bit.se/bitonline/2001/04/11/20010411BIT00020/bit0002.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/04/11/20010411BIT00020/bit0002.pdf