Nordean varsinainen yhtiökokous 24. huhtikuuta

Nordean varsinainen yhtiökokous 24. huhtikuuta Nordea AB (publ) on tänään kutsunut osakkeenomistajansa varsinaiseen yhtiökokoukseen, joka pidetään keskiviikkona 24. huhtikuuta 2002 kello 15.00 Ruotsin aikaa Aula Magna -salissa, Tukholman yliopistossa (Stockholms universitet). Osakkeenomistajilla on oikeus osallistua yhtiökokoukseen myös teleteknisen yhteyden välityksellä kello 16.00 Suomen aikaa Finlandia-talon kongressisiivessä ja kello 15.00 Tanskan aikaa Scandic Hotel Copenhagenissa. Yhtiökokouskutsu on julkaistu tänään Dagens Nyheterissä, Svenska Dagbladetissa, Helsingin Sanomissa, Hufvudstadsbladetissa, Berlingske Tidendessä ja Jyllands-Postenissa. Kutsu on myös Nordean verkkosivuilla osoitteessa www.nordea.com. Lisätietoja: Erik Evrén, konserniviestintä, +46 8 614 8611 Lauri Peltola, konserniviestintä, (09) 165 42324 ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/03/22/20020321BIT01150/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/03/22/20020321BIT01150/wkr0002.pdf