NORDIC ALUMINIUM OYJ:N YT-NEUVOTTELUT PÄÄTTYNEET

Report this content

NORDIC ALUMINIUM OYJ PÖRSSITIEDOTE 14.10.2004 Klo 15.00 NORDIC ALUMINIUM OYJ:N YT-NEUVOTTELUT PÄÄTTYNEET Nordic Aluminium Oyj:ssä 7.9.2004 aloitetut YT-neuvottelut ovat päättyneet. Neuvotteluiden tuloksena Kirkkonummen toimipaikan 85:stä toimihenkilöstä ja ylemmästä toimihenkilöstä vähenee 26 henkilöä. Baltian myyntikonttorista irtisanotaan 2 henkilöä. Henkilöstövähennykset toteutuvat eläkeratkaisuilla, määräaikaisuuksien päättymisillä, irtisanomisilla ja irtisanoutumisilla. Henkilöstövähennykset viedään päätökseen pääosin helmikuun 2005 loppuun mennessä. NORDIC ALUMINIUM OYJ Robert Paajanen toimitusjohtaja Lisätietoja antaa: Toimitusjohtaja Robert Paajanen, Nordic Aluminium, p. (09) 6825 2500 Jakelu: Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet NOAF0904 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/10/14/20041014BIT00200/wkr0001.pdf