• Nordic Aluminium/

NORDIC ALUMINIUM OYJ ON OTTANUT KÄYTTÖÖN SUOSITUKSEN MUKAISEN HALLINNOINTI- JA OHJAUSJÄRJESTELMÄN (CORPORATE GOVERNANCE) Nordic Aluminium Oyj on tänään 1.7.2004 ottanut käyttöön HEXin, Keskuskauppakamarin sekä Teollisuuden ja Työnantajain Keskusliiton suosituksen mukaisen pörssiyhtiön hallinnointi- ja ohjausjärjestelmän (Corporate Governance). Se on luettavissa Nordic Aluminiumin kotisivuilta www.nordicaluminium.fi kohdasta Sijoittajatietoa. NORDIC ALUMINIUM OYJ Robert Paajanen toimitusjohtaja Lisätietoja antaa: Toimitusjohtaja Robert Paajanen, Nordic Aluminium, p. (09) 6825 2500 Jakelu: Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet NOAF0604 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/07/01/20040701BIT00010/wkr0001.pdf