Nimityksiä Nordic Baltic Holdingissa

Nimityksiä Nordic Baltic Holdingissa Corporate and Institutional Bankingiin kuuluvan Markets-toiminnon johtoa ja organisaatiota koskevat päätökset on nyt tehty. Marketsin henkilöstöä on noin 650 ja he vastaavat korko- ja valuuttatuotteista sekä tutkimuksesta. Peter Nyegaard on jo aiemmin nimitetty tämän alueen johtajaksi ja hänen varamiehekseen on nimitetty Christer Serenhov, jonka vastuualueena ovat kansainväliset tuotteet. Muut Markets-toiminnon johtoryhmän jäsenet ovat Mads Jakobsen vastuualueenaan kansainvälinen myynti, Christian Hyldahl vastuualueenaan pääomamarkkinat ja johdonnaisinstrumentit sekä Pirjo Jääskeläinen vastuualueenaan control. Muutos Varallisuudenhoidon johdossa Varallisuudenhoidossa Staffan Grefbäckin vastuualueiksi tulevat pitkäaikaissäästäminen, henkivakuutukset ja sijoitusrahastot sekä Eira Palin-Lehtisen vastuualueeksi Nordic Private Banking. Varallisuudenhoidon johtaja Allan Polack on päättänyt jättää tehtävänsä 1. heinäkuuta 2000 perustaakseen uuden verkkokauppaa harjoittavan yrityksen. Lisätietoja: Jens Bekke, lehdistökoordinaattori, +45 33 33 39 68 Erik Evrén, lehdistöpäällikkö, +46 8 614 86 11 Lauri Peltola, lehdistöpäällikkö, (09) 165 42324 tai 050 324 1445 ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.bit.se Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.bit.se/bitonline/2000/05/05/20000505BIT00830/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/05/05/20000505BIT00830/bit0002.pdf