Unidanmark ja MeritaNordbanken avaavat yhteiset kotisivut

Unidanmark ja MeritaNordbanken avaavat yhteiset kotisivut Unidanmarkin ja MeritaNordbankenin muodostaman uuden ryhmän yhteiset kotisivut avataan tänään osoitteessa www.nordicbalticholding.com. Sivuilta löytyy yleistä tietoa erityisesti osakkeenomistajille, tiedotusvälineille ja työnhakijoille. Nordic Baltic Holdingin kotisivuilta löytyy tietoja ensisijaisesti sijoittajille ja tiedotusvälineille. Sivuja kehitetään edelleen ja tavoitteena on tarjota tietoja uudesta ryhmästä helppokäyttöisessä muodossa. Kotisivuilta löytyy aluksi lehdistötiedotteita, pörssitiedotteita ja tietoja uudesta ryhmästä seuraavien otsikoiden alta: * Lehdistötiedotteet * Investor relations * Yhteyshenkilöt * Organisaatio * Toiminta-ajatus ja liikeidea * Nordic Baltic Holdingin osakekurssit reaaliajassa Helsingistä, Tukholmasta ja Kööpenhaminasta * Työpaikat * Linkit ryhmään kuuluvien yhtiöiden kotisivuille. Kaikki tiedot ovat saatavilla suomeksi, ruotsiksi, englanniksi ja tanskaksi. Kun ryhmän uudesta nimestä ja logosta on tehty päätökset kesän lopussa, kotisivut muutetaan luonnollisesti uuden mallin mukaisiksi. Lisätietoja: Torben Laustsen, +45 40 54 48 22 Lars Thalén, +46 709 200 665 ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.bit.se Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.bit.se/bitonline/2000/05/09/20000509BIT00540/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/05/09/20000509BIT00540/bit0002.pdf