Hanna Pajunen nimitetty NIBin henkilöstöjohtajaksi

Hanna Pajunen on nimitetty NIBin henkilöstöjohtajaksi. Hänestä tulee myös johtoryhmän jäsen vastuualueenaan henkilöstöön liittyvät kysymykset.

Pajusella on pitkä kokemus henkilöstöasioiden johtamisesta vakuutus- ja lääkesektoreilta Suomesta, Pohjoismaista ja Euroopasta. Tällä hetkellä hän työskentelee Novartiksen Pohjoismaista vastaavana henkilöstöjohtajana.

“Toivotamme Hannan lämpimästi tervetulleeksi johtoryhmään”, NIBin toimitusjohtaja André Küüsvek sanoo. “Hannan laaja kokemus henkilöstöasioista vahvistaa NIBin asemaa vakaana ja houkuttelevana työnantajana. Henkilöstö on tärkein voimavaramme.”

“Odotan innolla uutta työtehtävääni. NIB on kansainvälinen rahoituslaitos, joka edistää kestävää kehitystä ja vihreää siirtymää jäsenmaissa. On mahtavaa päästä osaksi NIBin osaavaa, motivoitunutta ja monimuotoista tiimiä,” Hanna Pajunen sanoo.

Hanna Pajunen aloittaa tehtävässään 18. syyskuuta mennessä 2023.

Lisätietoja:
André Küüsvek, toimitusjohtaja, +358 10 618 001,
info@nib.int
Hanna Pajunen, NIBin uusi henkilöstöjohtaja 18. syyskuuta,  +358 40 041 6670
Jukka Ahonen, viestintäjohtaja, +358 10 618 0295,
jukka.ahonen@nib.int

Pohjoismaiden Investointipankki (NIB) on kahdeksan jäsenmaan (Islanti, Latvia, Liettua, Norja, Ruotsi, Suomi, Tanska ja Viro) omistama kansainvälinen rahoituslaitos. Pankki rahoittaa yksityisiä ja julkisia investointihankkeita sekä jäsenmaissa että niiden ulkopuolella. Johtavat luottokelpoisuuslaitokset Standard & Poor’s ja Moody’s ovat myöntäneet NIB:lle parhaan mahdollisen luottokelpoisuuden AAA/Aaa.