Nordisk Renting hankkii ammattikorkeakoulu- kiinteistön Turusta

Nordisk Renting Oy hankkii Turun ammattikorkeakoulukiinteistön. Turun ammattikorkeakoulu on Suomen suurin opiskelijoiden yhteismäärällä mitattuna ja kiinteistön pinta-ala on noin 16,000 neliömetriä. Turun kaupunki on vuokrannut kiinteistön 25- vuotisella vuokrasopimuksella Nordisk Rentingiltä.

Turun ammattikorkeakoulu tarjoaa 36 eri koulutusohjelmaa 8000 opiskelijalle. Koulukiinteistö koostuu kahdesta eri rakennuksesta. Kiinteistöt on kunnostettu, modernisoitu ja laajennettu vuonna 2000. “Pitkäaikainen vuokrasopimus osaavan kiinteistönomistajan, Nordisk Rentingin, kanssa on meille kustannustehokas ja turvallinen ratkaisu”, sanoo Turun apulaiskaupunginjohtaja Jarkko Virtanen. Rationalisoimme mahdollisuuksien mukaan kiinteistöihin sitoutuneita pääomiamme ja kohdistamme resursseja varsinaiseen toimintaamme”. Kiinteistö sijaitsee hyvällä paikalla lähellä Turun keskustaa laajenevalla Kupittaan toimisto- ja liikekeskus alueella E18 Helsinki-Turku moottoritien varrella. Liikenneyhteydet ovat erinomaiset ja julkiset kulkuvälineet ovat kävelymatkan päässä. ”Olemme hyvin tyytyväisiä solmiessamme suhteen vahvan ja luotettavan vuokralaisen,Turun kaupungin kanssa. Sopimuksemme Turun kaupungin kanssa vahvistaa edelleen asemaamme yhtenä huomionarvoisena kumppanina Suomessa julkisyhteisöille”, sanoo Nordisk Renting AB:n toimitusjohtaja Reinhold Geijer. Halutessasi lisätietoja ystävällisesti ota yhteys: Reinhold Geijer, Toimitusjohtaja, Nordisk Renting AB, puh +46 8 506 198 00