• Nordisk Renting/

RBS Nordisk Renting laajentaa yhteistyötään Keskon kanssa tekemällä 4,7 miljoonan euron kiinteistöinvestoinnin

Nordisk Renting Oy on hankkinut Keskon huonekalukaupan käyttöön tulevan liikekiinteistön Lohjalta. Kauppasumma on 4,7 miljoonaa euroa ja samanaikaisesti osapuolet ovat solmineet 13-vuotisen vuokrasopimuksen.

Kesko on yksi Itämeren alueen monipuolisimmista kaupan alan palveluyrityksistä, joka tuottaa asiakkaiden arvostamia vähittäis- ja tukkukauppapalveluja tiiviissä yhteistyössä kauppiaiden ja muiden kumppaneiden kanssa. Kesko toimii Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Virossa, Latviassa, Liettuassa ja Venäjällä.

” Kiinteistöjemme myynti on osa viime vuosien strategiaamme vapauttaa pääomia ydintoimintoihimme, ja pitkäaikainen yhteistyö asiantuntevan kiinteistöomistajan, RBS Nordisk Rentingin kanssa sopii meille erinomaisesti ”, sanoo Kesko Oyj:n kiinteistöjohtaja Tapio Erme.”

“Olemme tyytyväisiä siihen, että laajennamme pitkäaikaista ja arvokasta yhteistyömme yhden Suomen johtavan kaupan alan yrityksen, Keskon kanssa”, sanoo Nordisk Renting AB:n toimitusjohtaja Reinhold Geijer.

Kesko on ollut RBS Nordisk Rentingin asiakas vuodesta 2000, ja RBS Nordisk Renting omistaa noin 30 Keskon käytössä olevaa kiinteistöä, joiden yhteenlaskettu pinta-ala on noin 113 000 neliömetriä. Nyt hankitun huonekalukiinteistön pinta-ala on runsaat
3 000 neliömetriä.

Halutessasi lisätietoja ystävällisesti ota yhteys:
Reinhold Geijer, TJ Nordisk Renting AB, puh +46 8 506 198 00
Tapio Erme, Kiinteistöjohtaja Kesko Oyj, puh +358 1053 22166