Osakekauppaa Helsingin Pörssissä kiinteään hintaan € 2,99

Tänään Nordnet tuo markkinalle osakekaupan kiinteään hintaa €2,99. Kaikki uudet asiakkaat voivat kuuden kuukauden aikana käydä kauppaa rajattomasti osakkeilla Helsingin Pörssissä alhaiseen €2,99 per osakekauppa, riippumatta osakekaupan suuruudesta.

”Tämä on tänä päivänä Suomessa paras tarjous koskien osakekauppaa Internetin kautta”, Jessica Gertun sanoo, Nordnetin Tiedotusjohtaja. Muihin Pohjoismaiden markkinoihin verrattuna, Suomalaista osakemarkkinaa leimaa tänä päivänä alhainen hintakilpailu. Markkinan johtavalla palvelulla ja hyvin alhaiseen hintaan, Nordnet laskee saavansa asiakkaita sekä Suurpankeilta että muilta Internetmeklareilta. ”Perustamalla matalan toimeksiantopalkkiotason, toivomme kasvattavamme osakesäästämisen kiinnostusta yksityishenkilöiden kesken Suomessa. Alhainen palkkio antaa mahdollisuuden tekemään rahaa osakesäästämiseen myös pienemmillä osakekaupoilla koska toimeksiantopalkkio ei syö tuottoa”, Jessica Gertun sanoo. Nordnet on Pohjoismaiden suurin Internetmeklari jolla on yli 100 000 asiakasta ja teki ensimmäisen vuosineljänneksen aikana 7,8% kaikista osakekaupoista Pohjoismaiden neljässä suurimmissa pörsseissä; Helsingin-, Tukholman-, Oslon- ja Kööpenhaminan Pörsseissä. ”Tavoitteemme on olla, toteutuneissa kaupoissa laskettu, suurin meklari Helsingin Pörssissä viiden kuukauden sisällä”, Jessica Gertun kertoo. Nordnet tarjoaa kaupankäyntiä reaaliajassa Suomen, Ruotsin, Norjan, Tanskan, Saksan ja Amerikan markkinoilla. Nordnet tarjoaa myös arvopaperilainoitusta, ylimyyntiä ja ylimääräisen kaupankäyntilimiitin. Kaupankäymisen Internetsivun kautta Nordnet tarjoaa lisäksi myös WinTrade ohjelman – Pohjoismaiden käytetyin reaaliaikasovellus arvopaperikauppaa varten. Ohjelmalla on tänä päivänä yli 8 000 käyttäjää viidessä eri maassa. Ota yhteyttä halutessasi lisätietoja: Jessica Gertun, Tiedotusjohtaja, +46 (0)8-506 330 30, +46 (0)709-697424, jessica.gertun@nordnet.se TUTUSTUMISTARJOUS! €2,99 VAKINAINEN HINTA PER OSAKEKAUPPA Helsingin Pörssissä 6 kuukauden aikana Kaupankäyntisovellus WinTrade on ilmainen sisältäen myös ilmaiset reaaliaikaiset kurssit Helsingin- ja Tukholman Pörssissä 6 kuukauden aikana. Ote hinnastosta joka tulee voimaan tutustumistarjouksen päätyttyä. ¨ Fler än 30 Fler än 100 affärer per affärer per kvartal kvartal eller över 250 000 € i eget kapital Kaupankäynti Salkkuasiakas Bonusasiakas Proasiakas Osakkeet Helsingin 0,12% + 7€ 0,07% + 6€ 0,05% + 5€ pörssissä Warrantit Helsingin 0,12% + 9€ 0,12% + 9 € 0,07% + 9€ pörssissä Listaamattomat 0,50% / väh. 49€ 0,50% / väh. 49€ 0,50% / väh. 49€ osakkeet Ylimyynti Tavllinen palkkio Tavllinen palkkio Tavllinen palkkio (arvopaperilaina) + 30€ + 3% per + 30€ + 3% per + 30€ + 3% per vuosi vuosi vuosi Osakkeet 0,12% / väh. 99 0,06%/ väh. 99 0,04%/ väh. 99 SEK Tukholman SEK SEK pörssissä Osake- & OMX- 1,25% / väh. 99 0,75%/ väh. 99 0,50%/ väh. 99 SEK optiot SEK SEK Osaketermiinit (toteutuminen, 0,12% / väh. 99 0,12%/ väh. 99 0,12%/ väh. 99 SEK sulkeminen ja SEK SEK toimitus) OMX 25 SEK per 17 SEK per indeksitermiinit sopimus / väh. 99 sopimus / väh. 99 12 SEK per sopimus (toteutuminen ja SEK SEK / väh. 99 SEK sulkeminen) Osakkeet 0,14% / väh. 69 0,07% / väh. 69 0,05% / väh. 69 Kööpenhaminan DKK DKK DKK Rahastopörssissä Osakkeet Oslon 0,05% / väh. 95 0,05% / väh. 95 0,05% / väh. 95 Pörssissä NOK NOK NOK Osakkeet USAssa 0,15% / väh. 19 0,15% / väh. 19 0,12% / väh. 19 USD USD USD Osakkeet Saksan markkinalla 0,12% / väh. 11 € 0,07% / väh. 11 € 0,05% / väh. 11 € (xetra) Osakkeet Saksan markkinalla (ns. 0,15% / väh. 15 € 0,12% / väh. 15 0,10% / väh. 15€ parketti € pörsseissä) Kaupankäyntisovellus Salkkuasiakas Bonusasiakas Proasiakas ja tietolähteet WinTrade – Ilmainen, Nordnet kaupankäyntisovellus 11€ kuukaudessa, Ilmainen, ei tarjoaa ilmaiset (Ilmainen ei sisällä sisällä reaaliaikakurssit ensimmäiset 6 kk) reaaliaikakursseja reaaliaikakursseja Helsingin Pörssissä. Reaaliaikaiset snapshotit Suomen, Ilmainen Ruotsin, Norjan, Tanskan, Saksan ja USAn pörsseistä Reaaliaikaiset kurssit Helsingin 7€/kk (vaatii WinTrade ohjelaman) Pörssissä Kauppalethi Online Ilmainen WinTrade sovelluksessa reaaliajassa OMX Helsinki tieto Ilmainen Uutistoimisto Direkt Ilmainen (ruotsiksi) Dow Jones Newswire Ilmainen (englanniksi) Lehdistötiedotteet Ilmainen Waymaker NG News Ilmainen (ruotsiksi) Oslo Börs Ilmainen (norjaksi) Köpenhamns Fondbörs Ilmainen (tanskaksi) Taulukko1. Ote Nordnet Pankin hinnastosta 2005-04-21. Täydellinen hinnasto on saatavissa osoitteessa www.nordnetpankki.fi