ANNA HYVÖNEN JA MIKKO KETO NIMITETTY NORMETIN HALLITUKSEEN

Espoo, Finland – Dec 14, 2018 – Normet Groupin ylimääräisessä yhtiökokouksessa 12.12.2018 valittiin kaksi uutta hallituksen jäsentä. Anna Hyvönen ja Mikko Keto valittiin uusiksi hallituksen jäseniksi.

Anna Hyvönen on Nokian Renkaiden palveluksessa, toimenkuvanaan Senior Vice President, Nordics and Vianor. Nokian renkaat kehittää ja valmistaa korkealaatuisia renkaita henkilö- ja kuorma-autoihin sekä raskaisiin työkoneisiin. Annalla on monipuolinen, kansainvälinen kokemus palveluliiketoiminnan johtotehtävistä Ramirentiltä, Koneelta ja Nokialta – minä aikana hän asui useita vuosia Aasiassa, Etelä-Amerikassa ja eri Euroopan maissa.

Mikko Keto on Metson palveluksessa, toimenkuvanaan President of Mineral Services Business Area, käsittäen kaivostoiminnan palveluliiketoiminnan. Mikolla on monipuolinen, kansainvälinen kokemus myynnin ja palveluliiketoiminnan johtotehtävistä Koneelta ja Nokialta.

“Olen hyvin tyytyväinen, kun Anna ja Mikko tulevat hallituksemme jäseniksi, Heidän kokemuksensa globaalin liiketoiminnan johtamisesta – erityisesti laitteisiin läheisesti liittyvän huoltotoiminnan osalta on tärkeä lisä hallitukseemme ja tukee hyvin Normet Groupin kasvutavoitteita”, sanoo Aaro Cantell, hallituksen puheenjohtaja.

Seuraavat jäsenet valittiin jatkamaan hallituksessa.: Aaro Cantell (puheenjohtaja), Tom Melbye, Tapani Järvinen and Harri Kerminen.

Aaro Cantell,
Hallituksen Puheenjohtaja, Normet Group
e-mail: aaro.cantell@normet.com
tel.: +358 400 706 072

Normet on kasvava ja innovatiivinen suomalainen teknologiayritys. Kehitämme jatkuvasti yhdessä asiakkaidemme kanssa tunnelinrakennusprosesseja paremman turvallisuuden, tuottavuuden ja kannattavuuden saavuttamiseksi.

Normetilla on laaja tarjoama maanalaiseen rakentamiseen ja kaivostoimintaan: laitteita ja ajoneuvoja, rakennus-kemikaaleja, kalliolujitustuotteita sekä tuotteisiin ja prosesseihin liittyviä palveluja. Tällä hetkellä Normet työllistää yli 1200 alansa ammattilaista. Vuonna 2017 Normetin liikevaihto oli yli 250 miljoonaa euroa. Normet toimii maailmanlaajuisesti ja sillä on yli 50 myynti- ja palvelupistettä 30 maassa. Lisätietoja löytyy osoitteesta www.normet.com