Lars Engström Normetin hallitukseen

Meillä on ilo ilmoittaa, että Lars Engström tulee Normet Group Oy:n hallituksen jäseneksi.

Lars on tällä hetkellä useiden yritysten hallitusten puheenjohtajana ja jäsenenä.

Hän on aikaisemmin toiminut Sandvik Mining and Rock Technologyn divisioonan johtajana, toimitusjohtajana BE Groupissa ja Munters Groupissa sekä Atlas Copco Ab:n divisioonan johtajana.

Lars tuo mukanaan Normetiin runsaasti kansainvälistä kokemusta johtavista teollisuusyrityksistä ja -organisaatioista, mikä tukee kunnianhimoista kasvutavoitettamme. Meille on etuoikeus saada Lars mukaan hallitukseen ja odotamme innolla hänen panostaan. Larsin on tarkoitus aloittaa hallituksessa virallisesti maaliskuun aikana.

Aaro Cantell
Chairman of the Board of Directors, Normet Group
sähköposti: aaro.cantell@normet.com
matkapuhelin: +358 400 706 072

Normet on kasvava ja innovatiivinen suomalainen teknologiayritys, jonka tavoitteena on jatkuvasti kehittää yhdessä asiakkaidensa kanssa heidän tunnelinrakennusprosessejaan paremman turvallisuuden, tuottavuuden ja kannattavuuden saavuttamiseksi.

Tekniset kokonaisratkaisumme luovat arvoa pienentämällä kustannuksia ja lyhentämällä prosessien kiertoaikoja ja niiden kehityksen perustana on ihmisten hyvinvoinnin parantaminen ja ympäristön huomioiminen. Normetilla on laaja tarjoama maanalaiseen rakentamiseen ja kaivostoimintaan: laitteita ja ajoneuvoja, rakennus-kemikaaleja, kalliolujitustuotteita sekä tuotteisiin ja prosesseihin liittyviä palveluja.

Tällä hetkellä Normet työllistää yli 1300 alansa ammattilaista. Vuonna 2018 Normetin liikevaihto oli 315 miljoonaa euroa. Normet toimii maailmanlaajuisesti ja sillä on yli 50 omaa  myynti- ja palvelupistettä 30 maassa. Lisätietoja löytyy osoitteesta www.normet.com