Radio NRJ:n istu autossa ja voita -kilpailu

Report this content

Radio NRJ:n istu autossa ja voita -kilpailu Radio NRJ:n istu autossa ja voita -kilpailu Radio NRJ:n istu autossa ja voita -kiNRJ:n istu autossa ja voita -kilpailujhgjgjh Radio NRJ testaa kuuntelijoidensa sitkeyttä ja voitontahtoa Istu autossa ja voita -kilpailussa. Huikea istunto alkaa Kauppakeskus Jumbossa maanantaina 30.9. klo12.00. Palkinto on todellakin tavoittelemisen arvoinen. Autossa pisimpään istunut kilpailija voittaa Skoda Fabian omakseen! Saksassa vastaavanlaisen kisan voittaja viihtyi autossa lähes puoli vuotta, joten huomiota herättävä kilpailu on tiedossa. Kilpailijat valitaan tiukalla seulalla NRJ:n kuuntelijoista. Palkinto on mahtava, joten ei ole ihme, että halukkuutensa auton uudeksi omistajaksi on ilmoittanut jo lähes 2.000 kuuntelijaa. Onnekkaita yrittäjiä valitaan kilpailuun neljä. NRJ ja yhteistyökumppanit huolehtivat kilpailijoiden ruokailuista ja viihdyttämisestä koko kisan ajan. NRJ:n juontajat välittävät tunnelmia ja kuulumisia istunnon etenemisestä paikanpäältä. Kilpailijoiden mietteitä saa käydä kyselemässä kisan kuluessa. Yleisöllä on mahdollisuus veikata voittajaa, ja tietysti käydä kannustamassa omaa suosikkiaan. Kilpailijoiden kanssa pääsee chattailemaan osoitteessa www.nrj.fi/istuautossa. Lisää tietoa säännöistä löytyy osoitteesta www.nrj.fi. Lisätietoja: Radio NRJ Finland Oy Karolina Puntanen, Promotion, 09-6819 0147, 0400 861 381 karolina.puntanen@nrj.fi ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/25/20020925BIT00500/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/25/20020925BIT00500/wkr0002.pdf