Radio NRJ valloittaa hiihtokeskukset

Report this content

Radio NRJ valloittaa hiihtokeskukset SKIRADIO JA NRJ YHTEISTYÖHÖN NRJ ja Skiradio ovat tehneet sopimuksen ohjelma- ja myyntiyhteistyön aloittamisesta Pohjois-Suomessa ja alueen hiihtokohteissa. NRJ ja Skiradio ovat saavuttaneet alan suurimmat mainosmyynnin kasvuluvut kuluneen vuoden aikana. Skiradion suurin haaste on kuitenkin ollut saada mainostajat mukaan myös hiihtosesongin jälkeen. Nyt NRJ:n ja Skiradion yhteistyö tuo uusia myyntimahdollisuuksia sekä kansainvälisen radioyhtiön resursseja toiminnan kehittämiseen. Kemi, Tornio, Kuusamo, Ruka ja Rovaniemi Suomen opiskelijavaltaisimpana kaupunkina, kasvattavat merkittävästi NRJ:n kuuntelijamäärää. NRJ:n kuuntelijat ovat aktiivisia laskettelijoita ja NRJ uskookin yhteistyön laajentavan nykyisille kuuntelijoille tarjottavaa palvelua sekä tuovan myös merkittävästi lisää uusia kuuntelijoita. NRJ:ä kuuntelee viikoittain n. 700 000 henkilöä, johon määrään Skiradion 10 taajuutta lisäävät kuuntelijapotentiaalia runsaalla 200 000:lla. Näistä radio laskee saavansa asiakkaikseen peräti 30%. Lisäksi hiihtosesongin aikana alueelle tehdään n. 2 miljoonaa hiihtomatkaa (lähde: matkailuorganisaatiot). Ts. kuuntelijapotentiaalia vierailee merkittävästi näissä hiihtokohteissa vuosittain. Skiradio on viimeisen kolmen vuoden aikana luonut menestyksekkään konseptin ja vahvan aseman pohjoisen hiihtokohteissa. Yhteistyön kautta Skiradio saa myyntivoimaa myös etelässä ja NRJ puolestaan Pohjois- Suomessa. NRJ SKIRADIO Skisesongin aikana 1.11.-30.4. kanavan nimi on NRJ Skiradio. Pyrimme säilyttämään Skiradion tärkeimmät paikalliset palvelut sekä muuttamaan formaattiamme tietyltä osin hiukan "Lappiin sopivampaan muotoon". Tavoitteenamme on siis pitää Skiradion tyytyväiset kuulijat taajuudellamme ja palvella lapinmatkailijoita läpi kauden. Lisätietoja: Skiradio / Markku Ahto 0400-524 117 NRJ / Heikki Wahlroos 040-900 2800 ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/08/28/20020828BIT00590/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/08/28/20020828BIT00590/wkr0002.pdf