Opettajat vauhdittamaan oppilaskuntien toimintaa

- Toimittaja, tule Rovaniemelle seuraamaan koulutusta!

Toimittajat ovat sydämellisesti tervetulleita seuraamaan Vauhtia oppilaskuntiin -koulutusta 26.–27. syyskuuta Rovaniemelle. Toiminnallisessa koulutuksessa yläkoulujen oppilaskuntia ohjaavat opettajat saavat uudenlaisia valmiuksia aktivoida oppilaskuntia – sekä antaa tilaa nuorten omalle aktiivisuudelle. Vauhtiin päästessään nuoret pystyvät vaikka mihin, oli se sitten kiusaamisen vastainen tempaus kouluun tai kampanja nuorten vaikutusmahdollisuuksien lisäämiseksi.

Koulutus alkaa torstaina 26.9. klo 15. Kouluttajina toimivat Mia Raappana ja Jenni Hartikainen.

Aika: to 26. – pe 27.9.2012, to klo 15–18, pe klo 9–16

Osoite: Rovaniemen kaupungintalo, Hallituskatu 7, Rovaniemi

Vauhtia oppilaskuntiin -koulutukset perustuvat osallistujien vuorovaikutukseen, keskusteluihin ja käytännön harjoituksiin. Aiheena on muun muassa projektimaisen toiminnan ja toiminnallisten menetelmien hyödyntäminen osana opetusta. Järjestämme koulutukset yhdessä Valtikan kanssa.

www.nuortenakatemia.fi/opettajalle/koulutukset
Nuorten Akatemian koulutuspäällikkö Saara Kallio-Kokko, p. 050 5905 123, saara.kallio-kokko[at]nuortenakatemia.fi
Kouluttaja Mia Raappana, p. 050 5573 035

*******************************