Tule Jyväskylään seuraamaan koulutusta!

- Ongelmanuoria? Ei vaan nuoria, jotka tarvitsevat Mahiksen

Toimittajat ovat lämpimästi tervetulleita seuraamaan erityisesti monikulttuurisille toimijoille suunnattua Mahis-koulutusta 16.–17. elokuuta Jyväskylään. Toiminnallisessa Mahis-koulutuksessa nuorten parissa toimivat aikuiset saavat uudenlaisia valmiuksia vaikeassa elämäntilanteessa olevien nuorten tukemiseen – sekä tilan antamiseen nuorten omalle aktiivisuudelle.

Koulutus alkaa perjantaina 16.8. klo 14. Kouluttajana toimii Tiina Honkonen.

Aika: pe 16.8. klo 14–20, la 17.8. klo 9–17
Osoite: Kansalaistoiminnankeskus Matara, Matarankatu 6, Jyväskylä

Mahis-koulutukset perustuvat osallistujien vuorovaikutukseen, keskusteluihin ja käytännön harjoituksiin. Aiheina ovat muun muassa vaikeassa elämäntilanteessa olevan nuorten kohtaaminen, ryhmäytyminen, projektin vaiheet ja toteuttaminen sekä ohjaajan rooli nuorten omissa projekteissa.

Nuorten Akatemian koulutuspäällikkö Saara Kallio-Kokko, p. 050 5905 123, saara.kallio-kokko[at]nuortenakatemia.fi
www.nuortenakatemia.fi/mahis
Mahis-kouluttaja Tiina Honkonen, p. 040 7318 964