Huolettaako huolinta?

Nurmisen uusi Huoleton huolinta -palvelu auttaa optimoimaan huolintapalvelut ja niihin liittyvät Suomen tullin tai muun vastaavan viranomaisen luvat. Jättämällä huolinnasta huolehtimisen Nurmiselle, voit keskittyä omaan ydinliiketoimintaasi. Nurminen tarjoaa osana palvelua jatkuvaa prosessien seurantaa ja ottaa myös huomioon mahdolliset tulevaisuuden kehitystarpeet.

Yksilöllinen toimenpide-ehdotus

Nurminen kartoittaa yhdessä asiakkaan kanssa tämän nykyisen toimintamallin liittyen kuljetuksiin, tullaukseen ja varastointiin. Arvioimme kaikki prosessit, ja esitämme parannuskeinot. Toimenpide-ehdotuksen perusteella asiakas voi valtuuttaa Nurmisen hoitamaan lupaprosessin selkeyttämistä, tai halutessaan ulkoistaa vaikka koko huolintatoimintonsa Nurmiselle. Asiakkaalle tehtävä kirjallinen toimintaohjeistus auttaa palvelun sujuvassa käyttöönotossa ja jatkossa uudet työntekijät pääsevät helposti sen avulla prosessiin kiinni.

Tukea ja seurantaa

Tuotantovaiheessa annamme asiakkaalle tukea eteen tulevien ongelmatilanteiden selvittämisessä, ja seuraamme hankkeen etenemistä, jotta voimme huomioida mahdollisen palvelutarpeen muutoksen tulevaisuudessa.

Ota meihin yhteyttä, niin jutellaan lisää!

Mika Eloranta
+358 10 545 7110, mika.eloranta@nurminenlogistics.com