Hyviä uutisia Venäjän ja Aasian logistiikkaliikenteessä

Vientimahdollisuudet Venäjälle ja Aasiaan lisääntyvät, kun Venäjällä voimassaolleet rajoitukset elintarvikkeiden kuljettamisesta kolmansiin maihin muuttuvat. Ylen 27.6. ja 1.7. julkaisemien uutisen mukaan rajoituksien höllentäminen käy mahdolliseksi tulevina kuukausina. Nurmisen vientiasiantuntijat selvittävät parhaillaan mahdollisuuksia palvella elintarvikevientiä Venäjän ja Kiinan rautatiekuljetuksilla mahdollisimman pian muutosten voimaantulosta alkaen.

Nurmisen marraskuussa 2018 alkanut säännöllinen junayhteys Helsingin ja Hefein välillä toimii samalla periaatteella kuin laiva- tai lentorahti. Huolehdimme puolestasi kaikista yksityiskohdista ja takaamme säännöllisen viikoittaisen palvelun molempiin suuntiin. Säännöllinen syöttöliikenne Helsingistä noutaa tai kuljettaa tuontirahtisi kaikkialle Skandinaviaan tai haluamaasi kohteeseen Euroopassa.

Linkit Ylen uutisiin aiheesta: