Martti Koskinen on nimitetty North Rail Oy:n hallituksen jäseneksi

North Rail Oy                                            Lehdistötiedote    30.11.2023

Nurminen Logisticsin tytäryhtiön, North Rail Oy:n, uudeksi hallituksen jäseneksi on nimitetty Martti Koskinen 01.12.2023 alkaen. Koskisella on pitkä ja monipuolinen kokemus VR Transpointin johtajana.

”Martti Koskinen tuo mukanaan kovaa osaamista liittyen Suomen ja Ruotsin rautatiekuljetuksiin, jotka ovat North Railin kehityksen keskiössä. Toivotan Koskisen lämpimästi tervetulleeksi yhtiön hallitukseen", sanoo North Railin hallituksen puheenjohtaja Olli Pohjanvirta.

North Rail Oy

Lisätietoja: Olli Pohjanvirta, hallituksen puheenjohtaja, North Rail Oy
+358 40 900 6977

North Rail Oy on Suomessa toimiva yksityinen rautatieyhtiö, jolla on noin 60 työntekijää. Yhtiö omistaa yhdeksän voimakasta General Electricin linjaveturia sekä ratapihavetureita, joilla voidaan Suomessa kuljettaa n. 5 miljoonaa tonnia rautatierahtia vuodessa. Yhtiö kuuluu Nurminen Logistics -konserniin.

Nurminen Logistics on vuonna 1886 perustettu suomalainen pörssiyhtiö, joka tarjoaa laadukkaita rautatiekuljetuksia sekä terminaali- ja multimodaaliratkaisuja Aasian ja Euroopan välillä, Pohjoismaissa sekä Baltiassa.