Nurminen Logistics on ostanut PFC Nordic Oy:n osakekannan

Nurminen Logistics Oyj                                                  Pörssitiedote: 2.8.2019 klo 12.00

Nurminen Logistics on ostanut PFC Nordicin Oy:n osakkeet ja liiketoiminnan TLP Holding AB:lta. PFC Nordic on kansainväliseen huolintaan erikoistunut korkean palvelutason yhtiö, joka toimii Helsingissä. Yhtiön on kasvanut voimakkaasti kahden viime vuoden aikana ja sen arvioitu liikevaihto tänä vuonna on kolme miljoonaa euroa.

Ostolla Nurminen monipuolistaa jo ennestään korkeatasoista huolinta-alan osaamistaan ja parantaa kykyään palvella asiakaskuntaansa kokonaisvaltaisesti. PFC Nordic jatkaa toistaiseksi toimintaansa omana yhtiönään. Pitkällä aikavälillä yhtiö tulee muodostamaan integroidun kokonaisuuden Nurmisen muun huolintaliiketoiminnan kanssa saumattoman palveluportfolion aikaansaamiseksi.

Ville Iho

Lisätietoja: Ville Iho, p. 040 539 4450.