Nurminen Logistics ottaa edelläkävijänä käyttöön konttijunien hallintajärjestelmän

Nurmisen Kiinan konttijunien kysyntä on kasvanut räjähdysmäisesti viimeisten kuukausien aikana ja tarve junaliikenteen tehokkaampaan hallinnointiin ja nopeampaan asiakaspalveluun on kasvanut sen mukana. Nyt Nurmisella otetaan käyttöön uusi konttijunien bookkausjärjestelmä RAILi.

Järjestelmä on räätälöity vastaamaan Nurmisen tarpeita yhteystyökumppani Aava Ohjelmistot Oy:n kanssa.

RAILi:n avulla Nurmisen junaliiketoiminnan operointi ja asiakaspalvelu pystytään viemään täysin uudelle tasolle ja saadaan työkalut hallinnoida kasvavaa liikennöintiverkostoa ja lastimääriä tehokkaasti. ”Projektin tavoitteena on ollut luoda järjestelmä, joka mahdollistaa liiketoiminnan hallitun kasvun, parantaa asiakaskommunikaatiota merkittävästi, sekä vähentää manuaalityön määrää”,  kertoo Nurminen Logisticsin kehitysjohtaja ja järjestelmän kehitysprojektista vastannut  Jonna Paasonen.

Ensimmäisiä bookkauksia on alettu käsittelemään järjestelmässä ja ensimmäinen kokonaan tuotannossa operoitava juna on 26. helmikuuta Chongqingista lähteväksi suunniteltu juna. Kevään aikana bookkausjärjestelmän yhteyteen tullaan rakentamaan asiointikanava myös asiakkaille.

Jonna Paasonen, Chief Development Officer
tel:+358 4475 77111
jonna.paasonen@nurminenlogistics.com

Nurminen Logistics on vuonna 1886 perustettu logistiikkapalveluita tarjoava pörssiyhtiö. Yhtiö tuottaa asiakkailleen laadukkaita huolinta- ja tavarankäsittelypalveluita sekä rautatiekuljetuksia ja niihin liittyviä projektikuljetuspalveluita. Nurminen Logisticsin päämarkkinat ja kasvualueet ovat Kiinan ja Pohjois-Euroopan välisessä rautatielogistiikassa, vaativissa logistiikan ulkoistuksissa sekä heavy- ja kemikaalikäsittelyissä.

Avainsanat: