Nurminen Logistics Oyj:n toimitusjohtajaksi on nimitetty Ville Iho

Nurminen Logistics Oyj:n toimitusjohtajaksi on nimitetty Ville Iho.

Nurminen Logistics Oyj:n toimitusjohtajaksi on nimitetty tuotantotalouden diplomi-insinööri Ville Iho. Hän aloittaa tehtävässään 18.3.2019.

Iho on aiemmin tehnyt menestyksellisen uran Finnair Oyj:ssä toimien mm. operatiivisena johtajana ja varatoimitusjohtajana, sekä Finnairin jälkeen mm. Royal Brunei Airlines Ltd:n operatiivisena johtajana.

Nurminen Logistics Oyj toteuttaa merkittävää digitalisaatioalustaan pohjautuvaa palvelutarjonnan monipuolistamista terminaali- ja huolintatoiminnoissa sekä rautatieliikenteen kasvua ns. silkkitielllä Suomen ja Kiinan välisessä rautatieliikenteessä. Ville on ollut toteuttamassa ja johtamassa menestyksellisesti vastaavia uudistuksia aikaisemmissa tehtävissään.

Lisätietoja: Olli Pohjanvirta, p. 040 900 6977.

Yrityksestä