• Nurminen Logistics/

Nurminen Logistics Oyj:n väliaikaiseksi toimitusjohtajaksi Olli Pohjanvirta; Tero Vauraste jättää toimitusjohtajan tehtävän välittömästi

Yhtiö viittaa 24.5.2020 julkistettuun pörssitiedotteeseen, jonka mukaan Nurminen Logistics Oyj:n toimitusjohtaja Tero Vauraste on ilmoittanut jättävän tehtävänsä. Yhtiön hallitus on käsitellyt asiaa ja päättänyt, että Vauraste jättää toimitusjohtajan tehtävänsä 25.5.2020, ja että yhtiön hallituksen puheenjohtaja Olli Pohjanvirta nimitetään väliaikaisesti yhtiön toimitusjohtajaksi. Vauraste toimii toimitusjohtajan ja johtoryhmän jäsenten tukena täysipäiväisesti 25.7.2020 asti.

Lisätietoja: Olli Pohjanvirta, p. 040 900 6977.

www.nurminenlogistics.fi