Suvi Kulmala on nimitetty Nurminen Logisticsin henkilöstojohtajaksi

Nurminen Logistics Oyj                                                                                       Pörssitiedote 29.11.2021, klo 9.00

KTM Suvi Kulmala, 32,  on nimitetty Nurminen Logisticsin henkilöstöjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi. Hän aloittaa tehtävässä 10.1.2022.

Kulmala tulee Nurmiselle logistiikkayhtiö Dachserilta, jossa hän vastasi Suomen yhtiöiden HR-toiminnoista.

Nurminen Logisticsilla Suvi Kulmalan tehtävänä on tukea yrityksen liiketoiminnan tavoitteita suunnittelemalla ja kehittämällä henkilöstöön liittyviä toimintoja yrityksen strategian mukaisesti.

”Olemme iloisia saadessamme Suvi Kulmalan johtamaan Nurmisen henkilöstöhallintoa sekä erityisesti kehittämään henkilöstömme osaamista. Henkilöstön osaamisen kehittäminen on meille yksi tärkeimmistä strategisista tavoitteista ja uskon, että Suvilla on tähän paljon annettavaa”, Nurminen Logisticsin toimitusjohtaja Olli Pohjanvirta sanoo.

Lisätietoja: Olli Pohjanvirta, toimitusjohtaja, Nurminen Logistics Oyj, +358 40 900 6977, olli.pohjanvirta@nurminenlogistics.com

www.nurminenlogistics.fi

Nurminen Logistics on vuonna 1886 perustettu logistiikkapalveluita tarjoava pörssiyhtiö. Yhtiö tuottaa asiakkailleen laadukkaita huolinta- ja tavarankäsittelypalveluita sekä rautatiekuljetuksia ja niihin liittyviä projektikuljetuspalveluita. Nurminen Logisticsin päämarkkinat ja kasvualueet ovat Kiinan ja Pohjois-Euroopan välisessä rautatielogistiikassa, vaativissa logistiikan ulkoistuksissa sekä raskaan tavaran ja kemikaalien käsittelyissä.