Toni Mäkelä siirtyi North Rail Oy:n uudeksi toimitusjohtajaksi

North Rail Oy                       Lehdistötiedote  1.12.2023

Elokuusta 2023 lähtien Nurminen Logisticsin tytäryhtiön, North Rail Oy:n, varatoimitusjohtajana toiminut Toni Mäkelä siirtyi yhtiön toimitusjohtajaksi 1.12.2023.

”Otan uuden tehtävän vastaan luottavaisin mielin. Yhtiö on hyvässä kunnossa, ja haemme kasvua luomalla kilpailukykyistä rautatiemarkkinaa Suomeen asiakaslähtöisesti. Näistä lähtökohdista minun on hyvä lähteä viemään yhtiötä eteenpäin”, Toni Mäkelä sanoo.

Pitkään yhtiön toimitusjohtajana toiminut Ilkka Seppänen jää suunnitellusti eläkkeelle, mutta jatkaa yhtiön palveluksessa johdon tukena. ”Jätän tehtäväni hyvillä mielin seuraajalleni Toni Mäkelälle. North Raililla on hyvät omistajat sekä osaava johto ja sitoutunut henkilöstö”, Ilkka Seppänen sanoo.

”Ilkalle lämpimät kiitokset hienosta urasta”, Toni Mäkelä toivottaa.

North Rail Oy

Lisätietoja: Olli Pohjanvirta, hallituksen puheenjohtaja, North Rail Oy +358 40 900 6977

North Rail Oy on Suomessa toimiva yksityinen rautatieyhtiö, jolla on noin 60 työntekijää. Yhtiö omistaa yhdeksän voimakasta General Electricin linjaveturia sekä ratapihavetureita, joilla voidaan Suomessa kuljettaa n. 5 miljoonaa tonnia rautatierahtia vuodessa. Yhtiö kuuluu Nurminen Logistics -konserniin.

Nurminen Logistics on vuonna 1886 perustettu suomalainen pörssiyhtiö, joka tarjoaa laadukkaita rautatiekuljetuksia sekä terminaali- ja multimodaaliratkaisuja Aasian ja Euroopan välillä, Pohjoismaissa sekä Baltiassa.