99 % lapsiperheistä suosittelee uudistuneita Muksu-puuroja

Käyttövalmiit Muksu-puurot ovat kevään aikana läpikäyneet täydellisen resepti- ja pakkausuudistuksen. Puurouudistus on ollut kuluttajien toiveiden mukainen. Peräti 99 % puuroja käyttäneistä lapsiperheistä on valmiita suosittelemaan niiden käyttöä muillekin, ilmenee Nutricia Babyn toteuttamasta kuluttajakyselystä.

Lapsiperheiden kokemuksia uusista Muksu-puuroista tiedusteltiin maalis-huhtikuussa osana Hopottajat-suosittelupalvelun kampanjaa. Kampanjakyselyyn vastasi kaikkiaan 400 suomalaiskuluttajaa, joiden perheessä on pieniä lapsia.

Uudistuneista Muksu-puuroista ilmoitti pitävänsä 94 % vastanneista. Uudet pirteän keltaiset puuropakkaukset ja entistä selkeämpi pakkausdesign miellytti 97 % lapsiperheistä.

Lapsiperheistä 98 % aikoo kyselyn mukaan todennäköisesti tai hyvin varmasti ostaa Muksu-puuroja jatkossakin. Peräti 99 % vastaajista voisi suositella Muksu-puurojen käyttöä myös tuttavilleen.

Uudistuneet Muksu-puurot sisältävät aikaisempaa runsaammin herkullista hedelmää ja maistuvaa marjaa. Maidottomia vaihtoehtoja on lisätty, ja puuroissa on myös useita sokeroimattomia vaihtoehtoja. Aikaisemmin puuroissa käytetty kasviöljyseos on korvattu pehmeällä rypsiöljyllä.

Muksu-puurot maistuvat Lapsi-messuilla

Lapsiperheiltä kiitosta saaneet uutuuspuurot ovat maisteltavina Lapsi-messuilla Helsingin Messukeskuksessa 27.-29.4. Nutricia Babyn messuosastolla 6b 101.

Puuromaistatuksen ohessa lapsiperheitä palvelevat yrityksen lastenruoka-asiantuntijat, jotka vastaavat perheitä kiinnostaviin kysymyksiin lastenruokien raaka-aineista, käytöstä ja säilytyksestä.

Nutricia Babyn ravitsemusasiantuntija Carina Kronberg-Kippilä luennoi kaikkina messupäivinä Odottajan olohuone –lavalla:

Perjantai 27.4. klo 12.30 Ravinnosta tukea odotusaikaan
Lauantai 28.4. klo 10.30 Ravinnosta tukea imetysaikaan