Muksun kätevä kattaus – uusi velli- ja juomapakkaus

Muksun käyttövalmiit vellit muuttavat uusiin käteviin Tetra Edge –kartonkipakkauksiin. Peruna-porkkana-, kaura- ja neljän viljan PLUS velleissä on nyt kierrekorkki ja moniviljavellissä matkallakin mukava pilli. Samanlaisista helppokäyttöisistä pakkauksista löytyvät jatkossa myös Muksu Maitojuoma PLUS ja Muksu Soijajuoma.

Uudet pakkaukset ovat käytössä entistä mukavampia. Ne ovat sekä helposti avattavia että suljettavia. Pakkauksen uusi muotoilu tekee vellin kaatamisesta tarjoiluastiaan helppoa ja siistiä - ei enää pulputusta tai roiskeita.

Pakkauksissa huomioidaan myös ympäristöystävällisyys. Pakkaukset korkkeineen ovat kierrätettäviä ja ne voi palauttaa keräyskartongin keräyspisteeseen.

- Tetra Edge -pakkaus on uuden tuotekehityksen tulos ja vasta äskettäin lanseerattu. Olemme edelläkävijöitä näiden pakkausten käytössä lastenruokamarkkinoilla, kertoo tiedotuspäällikkö Sinikka Saikkonen Nutricia Baby Oy:stä.

Muksu-vellien lisäksi uudistuneisiin Tetra Edge –pakkauksiin ovat päässet myös Muksu Maitojuoma PLUS sekä Muksu Soijajuoma.

Leikki-ikäiselle räätälöity Muksu Maitojuoma PLUS
Muksu Maitojuoma PLUS on tarkoitettu päivittäiseksi käyttömaidoksi  1-3-vuotiaille lapsille. Juoman koostumuksessa on ainutlaatuisella tavalla huomioitu leikki-ikäisen lapsen ravitsemustarpeet.

Tavalliseen maitoon verrattuna Muksu Maitojuoma PLUSsassa on parempi rasvakoostumus, sopivasti proteiinia, vähemmän natriumia sekä enemmän tarpeellisia vitamiineja ja kivennäisaineita, kuten D-vitamiinia ja rautaa. Juoma sisältää lisäksi Nutrician ainutlaatuisia patentoituja oligosakkarideja scGOS-lcFOS (9:1), jotka tasapainottavat suoliston toimintaa.

Muksu Maitojuoma PLUS on saatavana 2 desilitran pillillisenä annospakkauksena ja 1 litran kätevänä kierrekorkillisena pöytäpakkauksena.

Ainoa lastenruokalaatuinen soijajuoma
Muksu Soijajuoma on tällä hetkellä ainoa markkinoillamme oleva pikkulapsille laadultaan ja koostumukseltaan räätälöity soijajuoma. Se soveltuu leikki-ikäisen lapsen päivittäiseksi juomaksi yhden vuoden iästä alkaen erityisesti lapsille, joiden ruokavaliossa lehmänmaidosta valmistettuja tuotteita ei käytetä.

Muksu Soijajuoman monipuolinen vitamiini- ja kivennäisainetäydennys on räätälöity leikki-ikäisen lapsen ravitsemuksen tarpeisiin. Juoma on mm. kalsiumin, raudan ja D-vitamiinin lähde.

Muksu Soijajuomaa on saatavilla 1 litran kierrekorkillisessa pöytäpakkauksessa.

Sydämellisen keltaiset Muksu-lastenruuat
Tetra Edge –pakkausten käyttöönoton rinnalla etenee myös Muksu-lastenruokien pakkausuudistus. Uudet iloisesti erottuvat keltaiset pakkaukset löytyvät kaupan lastenruokahyllystä. Värin lisäksi Muksun tunnistaa nyt myös sydämellisestä logosta.

Muksun uudet pakkaukset:
Muksu Peruna-porkkanavelli PLUS  6+ kk (208 g)

Muksu Kauravelli PLUS 6+ kk (208 g)
Muksu Neljän viljan velli PLUS 6+ kk (208 g)
Muksu Moniviljavelli PLUS 8+ kk (208 g)

Muksu Maitojuoma PLUS  1-3 v. (200 ml ja 1 l)
Muksu Soijajuoma  1-3 v. (1 l)

Nutricia Baby Oy on osa kansainvälistä hyvinvointituotteiden valmistukseen keskittyvää Danone-konsernia. Lasten ravitsemuksen asiantuntemusta yrityksellä on jo vuodesta 1901. Muksu-, Tutteli-  ja Nutrilon-tuotteet valmistetaan ensiluokkaisista lastenruokalaatuisista raaka-aineista, joiden puhtaus ja turvallisuus on tarkoin tutkittu. Tuotteissa huomioidaan uusimmat lastenravitsemusta koskevat tutkimukset ja suositukset, lapsen iänmukainen ravitsemus ja syömiseen liittyvät valmiudet sekä suomalaisten lapsiperheiden toiveet. Hyvä lastenruoka syntyy tiedolla, taidolla ja tunteella. Nutricia Baby Oy tukee Ensi- ja turvakotien liiton toimintaa. Lisätietoja www.ensijaturvakotienliitto.fi.