Nutricia Muksu-uutuudet 9/2008

Muksun suosittujen aterioiden ja hedelmäsoseiden valikoima täydentyy raikkailla ja herkullisilla uutuuksilla. Elo-syyskuussa kauppojen hyllyille saapuvat hedelmäinen Muksu Mangoyllätys ja täyteläiset Muksu-ateriat Herkkustroganoff ja Kanapasta.

Mango maistuu muksusta mummoon

Muksun Mangoyllätyksessä mangon aromikkuus sekoittuu raikkaalla tavalla banaanin pehmeyteen ja omenan makeuteen. Täyteläinen maku syntyy hedelmien runsaudesta. Muksu Mangoyllätys on sokeroimaton, maidoton ja luontaisesti gluteeniton hedelmäsose, joka sopii lapsille 4-6 kuukauden iästä alkaen.

Mangosose on myös kotikokkien suosikki ruoanvalmistuksessa ja leivonnassa. Mango sopii hyvin liharuokiin sekä alkupaloihin savulohen tai kinkun kera. Mangososetta voi mainiosti käyttää myös jälkiruokien kastikkeena tai erilaisten sorbettien ja juomien raaka-aineena.

Muksu-hedelmäsoseet:
UUTUUS Muksu Mangoyllätys alk. 4-6 kk, 125 g

Hyvä ruoka on nautinto pienestä pitäen

Pienet asiantuntijamme ovat ottaneet Muksun maukkaat ateriat hyvin vastaan. Makutestin voittajat ovat lunastaneet paikkansa lasten ruokapöydissä myös lisääntyneellä kulutuksella mitattuna. Syksyn satokauden myötä valikoima täydentyy Muksu Herkkustroganoffilla alk. 8 kk ja Muksu Kanapastalla 1-3 vuotta. Monipuolinen kasvisten ja mausteyrttien käyttö takaavat herkullisen ja terveellisen lopputuloksen, eikä tuotteisiin ole lisätty lainkaan suolaa.

Muksu-ateriat:
UUTUUS Muksu Herkkustroganoff, alk. 8 kk, 200 g
UUTUUS Muksu Kanapasta, 1-3 v, 250 g

Uutuuksia on saatavissa vähittäismyymälöistä kautta maan viimeistään syyskuun alusta lähtien.

Eväitä elämään kunnon ruoasta

Nutrician Eväitä elämään –merkki on takuu tuotteiden korkeasta ravitsemuksellisesta laadusta. Taustalla on ajatus tarjota kuhunkin ikävaiheeseen sopivia tuotteita, jotka tukevat ruokamatkan edistymistä kohti elämänmittaisia terveellisiä ruokatottumuksia. Tuotteissa on kiinnitetty erityistä huomiota ravitsemukselliseen tasapainoon, raaka-aineiden monipuolisuuteen, ruoan rakenteeseen ja hyvään makuun. Tuotteiden pakkausmerkinnöissä kerrotaan tuotteen yleisistä ominaisuuksista, raaka-aineiden sopivuudesta erityisruokavalioihin sekä Tiesitkö tämän -osiossa myös kuhunkin
ikävaiheeseen liittyvistä ruokamatkan erityispiirteistä. Merkki löytyy jo kaikista
lasipurkkeihin pakatuista Muksu-hedelmäsoseista ja -aterioista. Lisätietoja http://www.nutriciababy.fi/tuotteet/fi_FI/evaitaelamaan/

Ei ole Muksu-puuron voittanutta

Touko-kesäkuussa yli 300 äiti-lapsi-paria testasi sokkona käyttövalmiita lastenpuuroja Research Internationalin haastattelututkimuksessa (Research International 2855/2008). Tutkimuksessa selvitettiin sekä äitien että lasten mielipiteitä puurojen mausta ja lisäksi äitien arvioita tuotteiden ulkonäöstä ja rakenteesta. Käyttövalmiit Muksu-puurot olivat makutestin selkeitä voittajia niin äitien kuin lastenkin mielestä. Lisäksi niiden koostumusta, suutuntumaa ja ulkonäköä pidettiin miellyttävinä.

EAN-KOODIT JA LAVATIEDOT, JAKSO 9-12/2008 (taulukko, kts. oheinen Pdf)

Tuotekuvat:
Uutuustuotteiden kuvat löytyvät Nutricia Muksu – kuvapankista osoitteesta http://www.nutriciababy.fi (media-kuvapankki) tai http://www.datahotelli.fi/nutriciababy. Kuvapankin käyttäminen vaatii rekisteröitymisen. Rekisteröityminen onnistuu helposti kuvapankin etusivun kautta ja henkilökohtainen käyttäjätunnus ja salasana lähetetään sähköpostiinne muutaman työpäivän kuluessa.

Lisätietoja:
Tiedotuspäällikkö Sinikka Saikkonen, puh. 010 680 8626, sinikka.saikkonen(at)nutriciababy.fi
Tuotepäällikkö Sirpa Nietoksela-Budanec, puh. 010 680 8608, sirpa.nietoksela(at)nutriciababy.fi
Markkinointijohtaja Ann-Charlotte Schalin , puh. 010 680 8602, ann-charlotte.schalin(at)nutriciababy.fi

Maksuton Nutricia Babyfood -asiakaspalvelu 24 h numerossa 0800-9-2438
www.nutriciababy.fi