Inderes on aloittanut NYAB Oyj:n analyytikkoseurannan

SIJOITTAJAUUTINEN
25.4.2023 kello 13.20

Inderes on aloittanut NYAB Oyj:n analyytikkoseurannan

Inderes on aloittanut NYAB Oyj:n analyytikkoseurannan. Yhtiötä seuraavana analyytikkona toimii Aapeli Pursimo. Laaja raportti seurannan aloittamisesta on julkaistu tänään osoitteessahttps://www.inderes.fi/fi/vauhdilla-kasvava-puhtaan-tulevaisuuden-rakentaja.

”NYAB kehittyy, ja sekä kestävän infrastruktuurin että vihreän siirtymän osa-alueilla on sille merkittäviä mahdollisuuksia. Uskomme vahvasti läpinäkyvyyteen ja on erittäin tärkeää, että sekä nykyisille että tuleville sijoittajille tarjotaan puolueetonta informaatiota ulkopuolisen osakeanalyysin välityksellä”, kommentoi NYAB Oyj:n toimitusjohtaja Johan Larsson.

Tietoja julkaisijasta NYAB Oyj

NYAB on puhtaan tulevaisuuden rakentaja, jolla on vuosikymmenien kokemus vaativista rakennushankkeista. Olemme mahdollistamassa Pohjoismaiden vihreää siirtymää tarjoamalla uusiutuvaa energiaa ja kestävää infrastruktuuria koskevia suunnittelun, rakentamisen ja kunnossapidon palveluita julkisen ja yksityisen sektorin asiakkaille. NYABin pääkonttori sijaitsee Oulussa ja sillä on yli 350 työntekijää eri toimipisteissä Suomessa ja Ruotsissa.

NYAB Oyj:n Hyväksyttynä Neuvonantajana toimii Augment Partners AB,info@augment.se, puh. +46 8 604 22 55