Muutos NYABin johtoryhmässä

21.12.2023 kello 14:00

Muutos NYABin johtoryhmässä

NYABin viestintä- ja markkinointijohtaja Minna Koistinen on ilmoittanut, ettei hän jatka yhtiön palveluksessa. Hän on toiminut NYABin johtoryhmän jäsenenä toukokuusta 2022 saakka, ja hänen vastuunsa johtoryhmässä siirtyvät Vice President of Corporate Affairs Erik Petersenille.

”Minna on ollut keskeinen osa NYABin viimeaikaista kehitystä, kuten yhtiön viestinnän ja NYAB-brändin vahvistamista. Kiitän Minnaa hänen panoksestaan NYABin kehitykselle ja toivotan hänelle kaikkea hyvää tuleviin haasteisiin. Järjestelemme markkinointi- ja viestintätoimintojamme uudelleen ja kehitämme niitä edelleen Erikin johdolla”, kommentoi NYABin toimitusjohtaja Johan Larsson.

NYABin johtoryhmään kuuluvat tästä eteenpäin seuraavat henkilöt:

• Johan Larsson, toimitusjohtaja
  • Aku Väliaho, talous- ja rahoitusjohtaja
  • Mikael Ritola, maajohtaja, Suomi
  • Magnus Granljung, maajohtaja, Ruotsi
  • Erik Petersen, Vice President of Corporate Affairs
  • Elin Åhrberg, Director of HR & Environment

NYAB on puhtaan tulevaisuuden rakentaja, jolla on vuosikymmenien kokemus vaativista rakennushankkeista. Olemme mahdollistamassa Pohjoismaiden vihreää siirtymää tarjoamalla uusiutuvaa energiaa ja kestävää infrastruktuuria koskevia suunnittelun, rakentamisen ja kunnossapidon palveluita julkisen ja yksityisen sektorin asiakkaille. NYABin pääkonttori sijaitsee Oulussa ja sillä on yli 400 työntekijää eri toimipisteissä Suomessa ja Ruotsissa.